Χωρίς κατηγορία

Γιατί σήμερα παίρνουμε βασιλικό από τις Εκκλησίες;

Ο βασιλικός έχει σήμερα την τιμητική του, καθώς ανήμερα του Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού είθισται, εδώ και αιώνες, να μοιράζεται στους πιστούς.Άλλωστε, την παραμονή της εορτής, συνηθίζεται να πηγαίνουμε στους ιερούς ναούς τους βασιλικούς που φροντίζαμε όλο το καλοκαίρι.
Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Χριστιανοί έθαψαν τον ξύλινο σταυρό του Χριστού βαθιά στο χώμα για να μην τον βρουν οι ειδωλολάτρες και τον μολύνουν. Όταν έπειτα από καιρό επικράτησε ο Χριστιανισμός, η Αγία Ελένη αποφάσισε να βρει και να ξεθάψει τον Τίμιο Σταυρό και να τον στήσει μέσα στην Εκκλησία στα Ιεροσόλυμα για να τον προσκυνούν οι Χριστιανοί…

Διαβάστε αναλυτικά στο dogma.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χωρίς κατηγορία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χωρίς κατηγορία: Περισσότερα άρθρα