Χωρίς κατηγορία

Ντονμέζ: Θα στείλουμε και γεωτρύπανο στο Καστελλόριζο αν…

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εμμένει προκλητικά ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας, Φατίχ Ντονμέζ, που θεωρεί «τσιφλίκι» της Τουρκίας την περιοχή απέναντι από το Κας, δηλαδή την περιοχή του Καστελλορίζου.

Όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΣΚΑΙ στην Κωνσταντινούπολη, Μανώλης Κωστίδης, ο Ντονμέζ δήλωσε πως εάν οι σεισμικές έρευνες που πραγματοποιεί το Oruc Reis εντοπίσουν κοιτάσματα φυσικού αερίου, η Άγκυρα θα στείλει γεωτρύπανο για να ξεκινήσουν οι γεωτρήσεις, απέναντι από το Καστελλόριζο.

«Αν βρούμε κάτι θα στείλουμε γεωτρύπανο απέναντι από το Κας», διαμήνυσε επί λέξει ο Ντονμέζ.

Διαβάστε λεπτομέρειες στο OnAlert.gr

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χωρίς κατηγορία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χωρίς κατηγορία: Περισσότερα άρθρα