Υγεία

Αυτή η καθημερινή συνήθεια μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αν είστε από εκείνους που αρχίζουν να τρώνε πριν τις 8:30 το πρωί, τότε ανήκετε και σε εκείνους που έχουν μειωμένο κίνδυνο να εμφανίσουν διαβήτη. Αυτό έδειξε αμερικανική έρευνα.

Αυτό, σύμφωνα με τη μελέτη, συμβαίνει γιατί οι άνθρωποι που αρχίζουν το φαγητό πριν τις 8:30 το πρωί, έχουν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους και μεγαλύτερη ινσουλινοαντοχή, πράγμα που μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρ Μάριαμ Άλι του Πανεπιστημίου Northwestern του Σικάγο, που έκαναν τη σχετική παρουσίαση στο διαδικτυακό ετήσιο συνέδριο της αμερικανικής Ενδοκρινολογικής Εταιρείας, ανέλυσαν στοιχεία για 10.575 άτομα, που χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με το συνολικό χρόνο μέσα στη μέρα που έτρωγαν (από το πρωινό έως το βραδινό): λιγότερο από δέκα ώρες, 10 έως 13 και περισσότερες από 13. Επίσης δημιουργήθηκαν έξι υποκατηγορίες ανάλογα με το αν κάποιος ξεκινούσε να τρώει πριν ή μετά τις 08:30 το πρωί.

«Βρήκαμε ότι όσοι αρχίζουν να τρώνε νωρίτερα στη διάρκεια της μέρας, έχουν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους και μικρότερη ινσουλινοαντίσταση, άσχετα με το αν περιορίζουν το εύρος της λήψης τροφής σε λιγότερες από 10 ώρες ή “απλώνουν” το φαγητό τους σε πάνω από 13 ώρες καθημερινά», δήλωσε η δρ Άλι.

Η αντίσταση/αντοχή στην ινσουλίνη συμβαίνει όταν το σώμα δεν ανταποκρίνεται εξίσου καλά στην παραγόμενη από το πάγκρεας ορμόνη και η γλυκόζη δυσκολεύεται να εισέλθει στα κύτταρα για να μεταβολισθεί, με συνέπεια να αυξάνεται ο κίνδυνος διαβήτη.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Υγεία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Υγεία: Περισσότερα άρθρα
Laser για μυωπία το καλοκαίρι: Μύθοι και αλήθειες για την ιδανική εποχή της επέμβασης
Οι σύγχρονες διαθλαστικές επεμβάσεις με λέιζερ επιτρέπουν γρήγορη ανάρρωση και ασφαλή αποθεραπεία όλο τον χρόνο, αρκεί να τηρούνται οι μετεγχειρητικές οδηγίες και η σωστή προστασία των ματιών
Πηγή φωτό: iStock
Hydra Shot και New Born C: Το δίδυμο της λάμψης για υγιή και ανανεωμένη επιδερμίδα το καλοκαίρι
Η βαθιά ενυδάτωση και η αντιοξειδωτική προστασία συνδυάζονται σε δύο σύγχρονες, μη επεμβατικές θεραπείες που χαρίζουν άμεσα φωτεινότητα, φρεσκάδα και νεανική όψη στην επιδερμίδα
Πηγή φωτό: iStock
Ενέσιμες θεραπείες κατά της παχυσαρκίας: Τι προσφέρουν και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασθενείς
Οι νέες φαρμακευτικές επιλογές συμβάλλουν σημαντικά στη διαχείριση του σωματικού βάρους, αλλά η αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται από την ιατρική παρακολούθηση και τον συνδυασμό τους με σωστή διατροφή και άσκηση
Πηγή φωτό: iStock