Ελλάδα

Ξεφύγαμε τελείως! Έκαναν πορεία και αγιασμό στο άγαλμα του Παλαιού Φαλήρου

Όλα έγιναν στις 31 Δεκεμβρίου στο γνωστό πλέον σημείο που είναι το κόκκινο άγαλμα στο Παλαιό Φάληρο. Ομάδα πιστών έκαναν πορεία στους δρόμους της πόλης και κατέληξαν μπροστά στο άγαλμα που τόσες διαμάχες έχει προκαλέσει!

Επικεφαλής της πορείας και του αγιασμού (!) στο άγαλμα, ο εφημέριος  του Ι.Ν. Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Π. Φαλήρου ο οποίος με επιστολή του στον δήμαρχο Παλαιού Φαλήρου ζητεί μεταξύ άλλων να το κατεδαφίσει! Τόσο στην επιστολή όσο και σε ομιλία του μπροστά στο κόκκινο άγαλμα προς τους “πιστούς” ο ιερέας το αποκάλεσε μεταξύ άλλων δαίμονα και στρατιώτη του σατανά!

Οι περαστικοί κοιτούσαν με απορία όλα όσα γίνονταν μπροστά στο άγαλμα. Μπορείτε κι εσείς στο βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube.

Η επιστολή του ιερέα στον Δήμαρχο Παλαιού Φαλήρου για το κόκκινο άγαλμα

Αξιότιμε κύριε Χατζηδάκη,

Ως εφημέριος του Ιερού Ναού Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Παλαιού Φαλήρου, σάς γράφω αυτήν την επιστολή, σχετικά με το άγαλμα «PHYLAX»  που τοποθετήθηκε στον δήμο Παλαιού Φαλήρου. Πρόκειται για ένα θέμα μείζονος σημασίας, που έχει απασχολήσει πολύ τη δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες, καθώς και το ποίμνιο του οποίου ηγούμαι.

Δεν θα αναφερθώ στην αισθητική του συγκεκριμένου έργου τέχνης, η οποία μπορεί να είναι και αμφιλεγόμενη. Θα αναφερθώ, όμως, στο πνεύμα που αποπνέει το συγκεκριμένο άγαλμα σε κάθε περαστικό που το αντικρύζει. Πρόκειται για ένα άγαλμα το οποίο θίγει το ορθόδοξο φρόνημα και προσβάλλει τη χριστιανική πίστη. Γνωρίζουμε όλοι ότι ένα άγαλμα τοποθετείται σε έναν δημόσιο χώρο προκειμένου να τιμήσει ένα πρόσωπο για την προσφορά του ή να εμπνεύσει ένα ιδεώδες στους πολίτες. Το συγκεκριμένο άγαλμα, κύριε Δήμαρχε, ποιο πρόσωπο τιμά για την προσφορά του; Αυτό που απεικονίζει είναι ένας δαίμονας, ανεξάρτητα από το παραπλανητικό όνομα «PHYLAX»  (φύλακας, δηλαδή) που ο γλύπτης του έδωσε. Είναι ένας δαίμονας, στρατιώτης του σατανά, που όχι μόνο δεν πρέπει να τιμάται αλλά πρέπει να χλευάζεται και να περιφρονείται, ως πλάσμα βλάσφημο προς τον ίδιο τον Τριαδικό Θεό. Κι από την άλλη πλευρά, ποιο ιδεώδες προσπαθεί να εμπνεύσει στους πολίτες; Τον εγωισμό ή τον φθόνο που εμφωλεύει σε κάθε όργανο του σατανά;

Αναφέρατε σε συνέντευξή σας ότι  και στην αρχαιότητα οι κάτοικοι των ελληνικών πόλεων συνήθιζαν να στήνουν αγάλματα- φύλακες των πόλεών τους. Ξεχνάτε, όμως, ότι στην αρχαία Ελλάδα δεν ήταν γνωστός ο αληθινός Θεός. Από την έλευση του Ιησού Χριστού και μετά, ο αληθινός Θεός και οι δικοί Του στρατιώτες είναι αυτοί που πραγματικά μπορούν να προστατεύσουν μία πόλη. Και οι δικοί Του στρατιώτες σε καμία περίπτωση δεν είναι νυχτεριδόμορφα τέρατα, σαν αυτό που εσείς τοποθετήσατε στο Παλαιό Φάληρο. Αυτά τα τέρατα μόνο από σατανολάτρες αναγνωρίζονται, προσκυνούνται και λατρεύονται. Άλλωστε, κύριε Δήμαρχε, από πότε η ποιότητα και η έννοια ενός δημιουργήματος είναι συνάρτηση του χρονικού πλαισίου στο οποίο συνηθιζόταν να υπάρχει; Οτιδήποτε ανήκει στην αρχαιότητα είναι και αποδεκτό; Το μόνο κριτήριο ποιότητας που έχετε είναι η παλαιότητα;
Αναφέρετε, ακόμη, το βιογραφικό του καλλιτέχνη που το δημιούργησε. Και  σάς ξαναρωτώ: το βιογραφικό ενός καλλιτέχνη είναι το εχέγγυο για την ποιότητα των δημιουργημάτων του; Το γεγονός ότι έχουν φιλοξενηθεί έργα του σε αξιόλογες εκθέσεις ανά τον κόσμο δεν αναιρεί το αντίχριστο μήνυμα που το έργο του «PHYLAX» φέρει. Άλλωστε, όπως κι εσείς θα έχετε παρατηρήσει, όλες οι αντιδράσεις γι΄ αυτό το έργο δεν σχετίζονται με την καλλιτεχνική του διάσταση αλλά με την πνευματική.

Δεν γνωρίζω πόσο κόστισε η δημιουργία και η τοποθέτηση αυτού του αγάλματος. Γνωρίζω, όμως, ότι το πνευματικό κόστος που αναλαμβάνετε απέναντι στον Θεό και τη συνείδηση του απλού πολίτη είναι μεγάλο. Η χώρα μας, είναι μια χώρα ελληνορθόδοξη, χριστοκεντρική. Τέτοια δημιουργήματα σε δημόσιους χώρους προκαλούν αντιδράσεις στους πολίτες, όπως, άλλωστε, θα έχετε πληροφορηθεί από έγκριτες ιστοσελίδες του διαδικτύου και του τύπου γενικότερα. Και οι αντιδράσεις από το λόγια φτάνουν στην πράξη. Όταν, λοιπόν, οι κάτοικοι έρχονται αντιμέτωποι με τον δήμαρχο στον οποίο εμπιστεύτηκαν την ψήφο τους στις εκλογές, αντιλαμβάνεστε ότι πέρα από το πνευματικό, επωμίζεστε κι ένα πολιτικό κόστος.

Κύριε Δήμαρχε, με την παρούσα επιστολή  κρούω τον κώδωνα του κινδύνου για εσάς και τους συνεργάτες σας οι οποίοι συνέβαλαν σε όλο αυτό το εγχείρημα. Η τοποθέτηση του «καλλιτεχνικού» αυτού έργου σας καθιστά συμμέτοχο στη βλασφημία και συνένοχο με τον σατανά. Κατεδαφίστε το. Και τότε θα έχετε στο πλευρό σας τον Τριαδικό Θεό αλλά και κάθε πολίτη με ορθόδοξη συνείδηση και πίστη. Και, πιστέψτε με, είμαστε πολλοί.

Με εκτίμηση,

ο εφημέριος  του Ι.Ν. Παναγίας Μυρτιδιωτίσσης Π. Φαλήρου

π. Πατάπιος Αργυρός

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ανατροπή στη διπλή δολοφονία της Φοινικούντας: Συμμετείχαν και οι δύο δράστες στην απόπειρα κατά του 68χρονου ιδιοκτήτη στις 7 Σεπτεμβρίου
«Χαρτογραφήθηκε η διαδρομή που ακολούθησαν οι δύο 22χρονοι και βρέθηκαν ο ρουχισμός και ο εξοπλισμός του αναβάτη του σκούτερ», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
Οι δύο συλληφθέντες για την δολοφονία στη Φοινικούντα 2
«Δεν θα στείλω ακόμα τον γιο μου στο σχολείο» λέει η μητέρα του 11χρονου που ξυλοκοπήθηκε από συμμαθητές του στη Θεσσαλονίκη
«Ο γιος μου ένιωσε πίσω του ένα αγοράκι να τον χτυπά στο κεφάλι με μπουνιά. Έπεσε κάτω, σηκώθηκε και άρχισε κάποιος άλλος να τον χτυπάει με γροθιές, στα καλά καθούμενα χωρίς να προηγηθεί τίποτα»
Ο 11χρονος που έπεσε θύμα επίθεσης από άλλους μαθητές στη Θεσσαλονίκη 12
«Έμεινα έξω από το κάμπινγκ, δεν είχα όπλο», υποστηρίζει ο φερόμενος εκτελεστής της διπλής δολοφονίας στη Φοινικούντα
Οι δύο διαθήκες του 68χρονου ιδιοκτήτη, οι ισχυρισμοί των δύο 22χρονων συλληφθέντων, η διαδρομή έλευσης και διαφυγής τους από το κάμπινγκ, ο 33χρονος ανιψιός και κληρονόμος του θύματος είναι στο μικροσκόπιο της ΕΛΑΣ
Ο ένας από τους δύο κατηγορούμενους της διπλής δολοφονίας στη Φοινικούντα 6