Συμβαίνει τώρα:
Τεχνολογία

Το Facebook ανακοίνωσε νέες αλλαγές στις προβολές κι εμφανίσεις των βίντεο!

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, Facebook, κάνει μερικές μικρές αλλαγές στον τρόπο που μετράει τις προβολές σε κάποιο βίντεο αλλά και τον τρόπο αυτό θα εμφανίζεται στο News Feed κάποιου χρήστη.
 
Μέχρι σήμερα το Facebook εκτός από τις προβολές, χώριζε τα βίντεο σε 3 κατηγορίες ανάλογα με το είδος τους, αν δηλαδή ήταν ζωντανό (Live), αν είχε ήχο και αν κάποιος το έκανε full screen. Όπως φαίνεται όμως εκτός από τα παραπάνω το Facebook προσθέτει ακόμα μία κατηγορία η οποία είναι το ποσοστό ολοκλήρωσης του κάθε βίντεο, δηλαδή το χρονικό διάστημα που κάποιος χρήστης παρακολουθεί ένα βίντεο μέχρι να το κλείσει.
Έτσι πλέον θα παίζει ρόλο το ποσοστό αυτό και όσο μεγαλύτερο είναι τόσο περισσότερο θα εμφανίζεται αυτό το βίντεο στο News Feed των άλλων αφού όπως φαίνεται το περιεχόμενο του θα είναι ενδιαφέρον.
Η αλλαγή αυτή σύμφωνα με το Faceboοk δεν θα φέρει πολλές αλλαγές στους χρήστες σε σχέση με τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα σήμερα με τα βίντεο.
Για την ώρα η αλλαγή έχει αρχίσει και είναι διαθέσιμη σταδιακά στους χρήστες του Facebook μιας και πρέπει, τώρα που είναι στα πρώτα στάδια, να παρακολουθείται από τους τεχνικούς για να σιγουρευτούν ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Αν όλα πάνε καλά σύντομα θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες.
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber