Έρευνα της Samsung μελέτησε πώς οι αλλαγές στο ποδόσφαιρο επηρεάζουν την αγορά των τηλεοράσεων και αποκαλύπτει ότι ένα στους πέντε ενήλικες στην Ευρώπη παρακολουθεί πλέον, κατά μέσο όρο, περισσότερες από 468 ώρες ποδοσφαίρου κάθε χρόνο. Αυτό ισούται με 28.080 λεπτά ή 62 εργάσιμες ημέρες.
Σύμφωνα με την έρευνα οι τρεις παράγοντες που ενοχλούν περισσότερο τους Ευρωπαίους, όταν συντονίζουν τους δέκτες τους για να παρακολουθήσουν ποδόσφαιρο στο σπίτι είναι ότι : δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τους παίκτες μεταξύ τους (28,53%), δεν έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν τη μπάλα, όταν αυτή περνά από φωτεινές σε πιο σκοτεινές περιοχές του γηπέδου (21,47%) και το γεγονός ότι η οθόνη είναι πολύ μικρή (9,8%).
Φροντίζοντας για όλους εκείνους που θέλουν να βεβαιωθούν πως θα βλέπουν όλους τους παίκτες λεπτομερώς και από κάθε γωνία και πως δεν θα χάσουν ούτε μια στιγμή, η Samsung έχει παρουσιάσει την πλέον πρόσφατη σειρά των SUHD TVs, που προσφέρει εκπληκτική ποιότητα εικόνας, χάρη στις τεχνολογίες Quantum Dot, Ultra black και HDR 1000.
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι παραπάνω από τα 2/3 (67,78%) των Ευρωπαίων συμφωνούν πως η εξωτερική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών έχει βελτιωθεί τα τελευταία 15 χρόνια και σχεδόν ένας στους τρεις (32,23%) άνδρες κατατάσσουν τους ποδοσφαιριστές ως νούμερο ένα προσωπικότητες για στυλιστική έμπνευση, περισσότερο και απο τους ηθοποιούς, τους μουσικούς και τους αστέρες των reality shows.