Οικονομία

Αλμα στην αγορά των τεχνολογικών προϊόντων

Οι Ελληνες αγοράζουν τεχνολογικά προϊόντα παρά την κρίση. Αυτό προκύπτει από την έρευνα της GFK σύμφωνα σύμφωνα με την οποία στα 477 εκατ. ευρώ έφτασε το τρίτο τρίμηνο του 2014 η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα και ήταν αυξημένη κατά 11,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2013.

Είναι χαρακτηρισμό του δυναμισμού το γεγονός ότι έξι από τους επτά τομείς έχουν θετική εξέλιξη. Μάλιστα οι τρεις από τους οποίους τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρικά καταναλωτικά προϊόντα και τα είδη εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμα- είχαν διψήφια ανάπτυξη. Αντιθέτως η κατηγορία των φωτογραφικών ειδών εμφάνισε διψήφια πτώση.

Αναλυτικότερα:

-Τα προϊόντα πληροφορικής κατέγραψαν θετική πορεία.

-Τα είδη εξοπλισμού γραφείου και αναλώσιμων, η έναρξη της σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς τον Σεπτέμβρη βοήθησε να διατηρηθούν οι ρυθμοί ανάπτυξης σε διψήφια επίπεδα +10,9%. Εκτυπωτές και πολυμηχανήματα κατέγραψαν αντίστοιχα επίπεδα ανόδου, αμφότερα λίγο πάνω από 10%.

-Οι λευκές συσκευές παρουσίασαν αύξηση των πωλήσεων.

-Ο τομέας των μικρών οικιακών συσκευών παρουσίασε μικρή αύξηση.

-Οι φωτογραφικές μηχανές είχαν απώλειες 11,3%.

-Οι τηλεπικοινωνίες είχαν αύξηση τζίρου 16%.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φρένο στην ανεξέλεγκτη τηλεργασία βάζουν οι Βρυξέλλες, τι προτείνουν για τη «διαρκή» απασχόληση εντός – εκτός γραφείου και διασυνοριακά
Θα μπορούσε να παρασχεθεί υποστήριξη στις εθνικές αρχές που ασχολούνται με ζητήματα που σχετίζονται με τη φορολογία και την ασφάλιση στο πλαίσιο της διασυνοριακής τηλεργασίας, σύμφωνα με την Κομισιόν
Young entrepreneur and his female coworker using desktop PC while working in the office.