Ελλάδα

Γ.Μαγκριώτης στο ΝΕWSIT: “Δεν είναι φτωχός αυτός που έχει τζιπ 3.000 κυβικών και περνά ελεύθερα τα διόδια κάνοντας το σήμα της νίκης”

Τι λέει στο Νewsit ο Υφυπουργός Μεταφορών για το κίνημα "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ". Τι προαναγγέλλει για τις μειώσεις στις τιμές των διοδίων.

Επίθεση στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ έκανε μέσω του Newsit  υφυπουργός Μεταφορών και είπε οτι με τροπολογία στη Βουλή, θα λειτουργεί αποτρεπτικά το νέο θεσμικό πλαίσιο, χωρίς να ποινικοποιείται, αλλά θα λειτουργεί αποτρεπτικά για τον καθένα που απο ιδεολογικούς ή αλλους λόγους δεν πληρώνει διόδια.

“Είναι γεγονός”, είπε, “πως δεν είναι όλοι φτωχοί, εκείνοι που δεν πληρώνουν διόδια. Δεν είναι φτωχός αυτός που έχει τζιπ 3.000 κυβικών και περνά ελεύθερα κάνοντας το σήμα της νίκης. Ούτε οι επαγγελματίες με τα φορτηγά και τις νταλίκες είναι φτωχοί.  Σήμερα η αυριο πάντως σίγουρα τις επόμενες μέρες θα έρθει η τροπολογία στη Βουλη, καθώς η απώλεια εσόδων είναι μεγάλη και δεν μπορεί να τα πληρώσει ο φορολογούμενος πολίτης.”

Προανήγγειλε δραστική μείωση των διοδίων σε αυτοκινητόδρομους όπως η Κορίνθου – Πατρών που είναι ακόμα υπο κατασκευή. ‘Οπως δήλωσε στο Newsit ο κ. Μαγκριώτης αυτό θα επεκταθεί και σε άλλους αυτοκινητόδρομους που είναι σε περίοδο κατασκευής.

Επίσης, είπε οτι εξετάζεται μια εκπτωτική πολιτική για τους συχνούς χρήστες.

‘Οπως εξήγησε αυτό θα γίνει με τους παραδρόμους στις τοπικές μετακινήσεις αλλά και με αναλογική χρέωση καθώς και εκπτώσεις στις περιοχές όπου χρειάζεται. ‘Οπως είπε χαρακτηριστικά: ” Δυο χιλιόμετρα θα περνάς, 2 χιλιόμετρα θα πληρώνεις, γιατι το σημερινό σύστημα είναι άδικο. Ιδιαίτερα στην Βορειοανατολική Αττική, στην Κεντρική Μακεδονία, στη Φθιώτιδα, στη Βοιωτία, στη Στερεά Ελλάδα, υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες και πρεπει να διευκολυνθούν. “

Και κατέληξε: “Σε κάθε περιπτωση όμως τα έργα πρέπει να ολοκληρωθούν γιατί διαφορετικά υπάρχουν πολύ σκληρές ποινικές ρήτρες που θα αναγκαστει να πληρώσει το δημόσιο και ο Έλληνας φορολογούμενος.”

Δεν παρέλειψε βέβαια να θυμίσει πως οι συμβάσεις με τις εταιρείες κυρώθηκαν με νόμο από τη Βουλη το 2007 απο την κυβέρνηση της ΝΔ.

Τέλος, ο κ. Μαγκριώτης απέφυγε να πάρει σαφή θέση για την πρόταση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Θεόδωρου Πάγκαλου ο οποίος είχε ταχθεί κατά των διοδίων σε μια ακτίνα από την Αττική έως την Βοιωτία.

Ακούστε εδώ τη δήλωση του κ.Μαγκριώτη…

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
SEAJETS: Δίπλα στους κατοίκους των νησιών – Δωρεάν ιατρικές εξετάσεις στην Αλόννησο
Με κοινό όραμα τη θωράκιση της υγείας στο νησί, με πνεύμα συνεργασίας και δράσης, η SEAJETS, ο Μάριος Ηλιόπουλος και ο Δήμος Αλοννήσου ένωσαν τις δυνάμεις τους για την υλοποίηση μιας σημαντικής υγειονομικής δράσης
Στιγμιότυπο από οφθαλμολογική εξέταση κατά τη διάρκεια της δράσης
Εθνικός Χάρτης Δεδομένων ESG: Μια καινοτόμα πρωτοβουλία για την βιωσιμότητα των ελληνικών επιχειρήσεων
Συγκεντρώνει, αναλύει και οπτικοποιεί έως σήμερα δεδομένα από 14.293 επιχειρήσεις από τις 13 περιφέρειες της χώρας καλύπτοντας 11 κλάδους οικονομικής δραστηριότητας
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
Δύο τροχαία με λεωφορεία και τραμ σε διάστημα 2 μηνών: Αίτια και ομοιότητες των συγκρούσεων σε Βούλα και Πειραιά με 77 τραυματίες
Οι δύο περιπτώσεις οδηγών ΜΜΜ που ένιωσαν αδιαθεσία μέσα σε διάστημα 2 μηνών, και προκάλεσαν τροχαία ατυχήματα και τραυματισμένους επιβάτες - Τι συνέβη στη σύγκρουση των 2 λεωφορείων και του λεωφορείου με τραμ
Σύγκρουση αστικού λεωφορείου του ΟΑΣΑ με συρμό του τράμ στον Πειραιά
3