Τεχνολογία

Νέα διαρροή προσωπικών δεδομένων των χρηστών στο Facebook

Πολλές διαφημιστικές εταιρίες παίρνουν ελεύθερα τα προσωπικά δεδομένα σας από το Facebook και τα χρησιμοποιούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν στο internet, οι υπηρεσίες Facebook, MySpace καθώς και άλλες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης μοιράζουν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών καθώς και τις ενέργειές τους, σε διάφορες διαφημιστικές εταιρείες.

Το Facebook συγκεκριμένα δίνει πληροφορίες σε διαφημιστικές εταιρείες για να μπορούν να ξέρουν για ποιες διαφημίσεις και προϊόντα ενδιαφέρεται ο χρήστης.

Ανάμεσα στις διαφημιστικές εταιρείες βρίσκονται και μερικές από τις μεγαλύτερες, όπως η DoubleClick της Google καθώς και η Right Media της Yahoo!

To Facebook, μετά την αποκάλυψη των πληροφοριών αυτών, θα σταματήσει να μοιράζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του ενώ τα δεδομένα που μέχρι τώρα έχουν διαρρεύσει, οι διαφημιστικές εταιρείες DoubleClick και Right Media ισχυρίζονται ότι δεν ήξεραν ότι έχουν πρόσβαση σε τέτοια δεδομένα, και φυσικά δεν τα έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ.

Για ν σταματήσει η διαρροή προσωπικών δεδομένων σε άλλες εταιρίες το πιο απλό είναι το Facebook και τα υπόλοιπα site να κρύψουν το ID των χρηστών που εμφανίζεται στη διεύθυνση του προφίλ τους γιατί από εκεί ξεκινάει όλο το πρόβλημα.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber