Οικονομία

Ίλιγγος – 1,683 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ σε δώδεκα εβδομάδες

Πωλήσεις ύψους 1,683 δισ. ευρώ παρουσίασαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε διάστημα δώδεκα εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,683 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-17/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-19/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,371 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 22,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 17/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (19/5/2019), ανήλθαν σε 123,36 εκατ. ευρώ έναντι 112 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10,1%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 19 Μαΐου 2019.

Οι… πρωταθλητές των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ

Την περίοδο 24/02/2020-17/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (21% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (32,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (24,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,1%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 320,1%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 269,6% και το οινόπνευμα με αύξηση 232,4%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 17/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (15% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 1,9%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 44,7%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 502,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 236,1%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,1%, το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 163,5% και ο αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 160,1%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Απευθείας στους δήμους το 60% των εσόδων από την χρήση των αιγιαλών – Έρχεται ρύθμιση από το ΥΠΟΙΚ
Από το 2019 έως σήμερα, ο προϋπολογισμός των δήμων έχει αυξηθεί κατά περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ, γεγονός που αποτυπώνει τη συνεπή πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να στηρίζει έμπρακτα την Αυτοδιοίκηση
Κυριάκος Πιερρακάκης
Στα 111,6 δισ. ευρώ τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς την εφορία – Απλήρωτοι φόροι 5,7 δισ. στο 8μηνο
Αντίστοιχα και αριθμός των οφειλετών παρουσίασε επίσης σημαντικές διακυμάνσεις: από 3.916.603 οφειλέτες τον Ιούνιο, ο αριθμός αυξήθηκε στους 4.001.794 τον Ιούλιο και στη συνέχεια υποχώρησε στους 3.973.220 τον Αύγουστο
Digital Tax Calculation and Management Concept. E-tax, Income tax, government taxes, financial research, Taxation, tax documents, and savings, report VAT and property tax of business
Άνοιξε η πλατφόρμα για το «Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους» – Τι πρέπει να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι
Η διαδικασία αφορά τους νέους που έχουν ήδη υποβάλει αίτηση ένταξης και αποτελεί το επόμενο βήμα για την ενεργειακή και λειτουργική αναβάθμιση της κύριας κατοικίας τους
Hand holding digital tablet and looking at house efficiency rating. Detail of house efficiency rating on digital tablet screen. Concept of ecological and bio energetic house. Energy class.