Ελλάδα

Τηλεκπαίδευση: Πώς θα βαθμολογηθούν οι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων για το Α΄ τετράμηνο

Η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε την εγκύκλιο για την αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α’ Τετράμηνο του σχολικού έτους.

Όπως αναφέρεται σχετική ανακοίνωση η αξιολόγηση θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Στο Γενικό Λύκειο για την αξιολόγηση των μαθητών το  τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή τους στις γραπτές δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.

Στο Επαγγελματικό Λύκειο για την αξιολόγηση του μαθητή συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν. 4610/2019.

Δείτε ΕΔΩ τι αναφέρει η σχετική εγκύκλιος για την αξιολόγηση.

Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:

Το εργαλείο «Ασκήσεις» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης (ελεύθερου κειμένου).

Το εργαλείο «Εργασίες» από την ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Το εργαλείο «e-me assignments» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.

Το εργαλείο «e-portfolio» της πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.

Την εφαρμογή «e-me content» της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.

Το εργαλείο της ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.

Δείτε ΕΔΩ τις οδηγίες.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Πυρά» Καρυστιανού κατά Κασσελάκη για τα Τέμπη - «Ποιόν εξυπηρετείτε;»
«Για ποιον λόγο κύριε Κασελάκη, μιλάτε για ενδεχόμενο συσχετισμό των ελαιών σιλικόνης μετασχηματιστών της Siemens με την Πυρόσφαιρα που στέρησε το οξυγόνο και κατέκαψε τα παιδιά μας;» γράφει η Μαρία Καρυστιανού
Η Μαρία Καρυστιανού και ο Στέφανος Κασσελάκης 2
Χτύπησαν τον 36χρονο γιατρό μπροστά στον γιο του για ένα κόκκινο φανάρι - Η στιγμή του ξυλοδαρμού στην Θεσσαλονίκη
Η αιτία της επίθεσης, ήταν γιατί οι 4 άντρες θεώρησαν πως ο 36χρονος οδηγούσε αργά, με συνέπεια να τους καθυστερήσει και να τους «πιάσει» το κόκκινο φανάρι
Η στιγμή της επίθεσης στον 36χρονο γιατρό 2
Στα ύψη η αγωνία για τον 43χρονο Σπύρο Σέββο που εξαφανίστηκε από το Κερατσίνι - Στο σκοτάδι ακόμα οι έρευνες για τον εντοπισμό του
Σύμφωνα με το περιβάλλον του, ο 43χρονος φέρεται να ήταν ιδιαίτερα αγχωμένος με την εγχείρηση, που επρόκειτο να κάνει, καθώς είχε υποστεί ρήξη του ώμου του
Ο 43χρονος από το Κερατσίνι