Επιχειρήσεις

L’Oréal: «Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες συγκράτησαν την πτώση που προκάλεσε ο κορονοϊός στην αγορά ομορφιάς»

«Άνευ προηγουμένου, αν και προσωρινή, πτώση στην αγορά ομορφιάς» διαπιστώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της L’Oréal, Jean-Paul Agon, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το οικονομικό έτος 2020, όπου οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα 27,99 δισ. ευρώ.

Η ανάπτυξη του παγκόσμιου ομίλου ομορφιάς επιταχύνθηκε στο τέταρτο τρίμηνο, διάστημα κατά το οποίο η L’Oréal ενίσχυσε τα μερίδια αγοράς της και διατήρησε την κερδοφορία της στο 18,6%. Καθοριστικός ήταν ο ρόλος των ηλεκτρονικών παραγγελιών, αφού οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατακόρυφα κατά + 62% σε όλους τους Κλάδους και όλες τις περιφέρειες, φθάνοντας στο επίπεδο ρεκόρ του 26,6% επί των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου για το έτος.

Επίσης, ως μέτρο απέναντι στον κορονοϊό, ο όμιλος κινητοποιήθηκε για την παραγωγή εκατομμυρίων μονάδων αντισηπτικών και κρεμών για τα χέρια, τα οποία δώρισε σε υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους πρώτης γραμμής. 

loreallogo

Οι δηλώσεις του προέδρου – διευθύνοντος συμβούλου

Σχολιάζοντας τα ετήσια Αποτελέσματα, ο Jean-Paul Agon, δήλωσε: «Το 2020, η πανδημία του Covid-19, η οποία εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, προκάλεσε κρίση στον εφοδιαστικό τομέα λόγω του εκτεταμένου κλεισίματος σημείων πώλησης που οδήγησε σε μια άνευ προηγουμένου, αν και προσωρινή, πτώση στην αγοράς ομορφιάς.  Καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, η L’Oréalκατέστησε την προστασία όλων των υπαλλήλων της, καθώς και των πελατών και των προμηθευτών της, απόλυτη προτεραιότητα και κινητοποιήθηκε για την παραγωγή εκατομμυρίων μονάδων αντισηπτικών και κρεμών για τα χέρια για δωρεά σε υγειονομικούς και άλλους εργαζόμενους πρώτης γραμμής. Χάρη στην εξαιρετική δέσμευση των υπαλλήλων της, η L’Oréalαντιμετώπισε αυτή την κρίση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και έχει γίνει ακόμη πιο δυνατή. Όπως αναμενόταν και ανακοινώθηκε, ο Όμιλος επέστρεψε στην ανάπτυξη το δεύτερο εξάμηνο, εμφανίζοντας το τέταρτο τρίμηνο επιτάχυνση της τάξεως του + 4,8% 1, και κέρδισε σημαντικά μερίδια αγοράς.  Χάρη στη δύναμή της στο ψηφιακό και το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο και πάλι αυξήθηκε σημαντικά κατά τη διάρκεια της κρίσης, η L’Oréal μπόρεσε να διατηρήσει στενή σχέση με όλους τους καταναλωτές της και να αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό το κλείσιμο των σημείων πώλησης».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η ελληνική OCM στο Top 10 της αγοράς CTV στις ΗΠΑ
Η παρουσία της OCM ανάμεσα σε διεθνείς ηγέτες του κλάδου, με πολυετή ιστορία, τεράστιο μέγεθος και εισηγμένες στο Nasdaq, αποτελεί κομβικό ορόσημο για την εξάπλωσή της στον χώρο του CTV
OCM logo
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Έρχονται μεγάλες επενδύσεις στα συστήματα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
Οι στόχοι που έχουν τεθεί βάσει του εθνικού σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα, όσον αφορά το σύστημα ηλεκτροπαραγωγής, θα επιτευχθούν πριν το 2030, εφόσον συνεχιστεί η σύνδεση νέων ΑΠΕ, τονίζει ο κ. Μανουσάκης
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης κατά τη συζήτηση με θέμα την Ενεργειακή Ασφάλεια με τη συμμετοχή των κ.κ. Ανδρέα Σιάμισιη (HELLENiQ ENERGY) και Π.έτρου Τζαννετάκη (Motor Oil Hellas)
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο TheEllinikon
Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στο TheEllinikon