Επιχειρήσεις

Creta Farms: €50.000 στην πρωτοβουλία Varibopi-reset για ανάπλαση της περιοχής

Σε συνέχεια της καταστροφικής φωτιάς που ξέσπασε στις 3 Αυγούστου στην ευρύτερη περιοχή της Βαρυμπόμπης, καθώς και των πύρινων μετώπων σε Αφίδνες, Κρυονέρι και Άγιο Στέφανο, η Creta Farms έχει δηλώσει ήδη την πρόθεσή της να συμβάλει ουσιαστικά στις δράσεις της πρωτοβουλίας Varibopi-reset.

Η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται και ως ενεργός και ευσυνείδητος πολίτης, επιθυμεί να διαθέσει το ποσό των €50.000 στην πρωτοβουλία Varibopi-reset, την οποία ξεκίνησε ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ και ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Δημήτρης Π. Γιαννακόπουλος.

Στόχος είναι μέσα από μία συντονισμένη και συλλογική δράση, με εταιρείες, επίσημους φορείς, αλλά και τον κρατικό μηχανισμό, να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς η περιβαλλοντική αποκατάσταση της ευρύτερης περιοχής της Βαρυμπόμπης, μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές.

Παράλληλα, η διοίκηση της Creta Farms βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με αρμόδιους φορείς και οργανώσεις, διερευνώντας τρόπους συνεργασίας και αναζητώντας δράσεις μέσα από τις οποίες θα μπορούσε να συμβάλει στην αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο κ. Δημήτρης Βιντζηλαίος, που εκπροσωπεί τους μετόχους της επιχείρησης, δήλωσε: «Η έμπρακτη και ουσιαστική συμβολή μας στην περιβαλλοντική αποκατάσταση των περιοχών που επλήγησαν από την καταστροφική πυρκαγιά, αποτελεί για εμάς άμεση προτεραιότητα. Θέλουμε μέσα από οργανωμένες δράσεις και πρωτοβουλίες να αναδείξουμε το δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, συμβάλλοντας παράλληλα στην προσπάθεια του κρατικού μηχανισμού για την ανάπλαση των συγκεκριμένων περιοχών».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Τριπλή διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Μάθε να το κάνεις σωστά» της Περιφέρειας Αττικής στα PR Awards της Νέας Υόρκης
Η καμπάνια είχε στόχο την προώθηση σύγχρονων πρακτικών ενημέρωσης, την ενίσχυση της υπευθυνότητας και την προαγωγή της κοινωνικής ευαισθητοποίησης
Τριπλή διεθνής διάκριση για την καμπάνια «Μάθε να το κάνεις σωστά» της Περιφέρειας Αττικής στα PR Awards της Νέας Υόρκης
Από τη ΔΕΗ το φθηνότερο πράσινο τιμολόγιο της αγοράς τον Δεκέμβριο
Για ακόμη έναν μήνα, η ΔΕΗ διατήρησε την τελική τιμή του κυμαινόμενου πράσινου οικιακού τιμολογίου Γ1/Γ1Ν στα 0,13928 €/kWh, ακριβώς στα επίπεδα του Νοεμβρίου, με στόχο να παραμείνει σταθερή και ανταγωνιστική για τα νοικοκυριά
Λογότυπο της ΔΕΗ