Επιχειρήσεις

Σε endless μετονομάζεται η Ευρωχαρτική – Ανοίγει νέο κεφάλαιο σε επενδύσεις και στρατηγική

Το ιστορικό brand Endless, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης επανέρχεται με καινούριο λογότυπο βασισμένο στον παλιό κύκνο, νέο tagline και πλήρως ανανεωμένη εμφάνιση στις συσκευασίες, σε μια περίοδο ανοδική για την πορεία της Endless EC, τη νέα επωνυμία της Ευρωχαρτικής.

«Κομμάτι της Ζωής» είναι το νέο tagline που συνοδεύει το λογότυπο Endless, με το οποίο η μάρκα ξανασυστήνεται στο κοινό. Ο κύκνος διατηρείται ως κύριο σύμβολο υπογραμμίζοντας το σεβασμό προς τον καταναλωτή και τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου. Μια σχέση που στηρίζεται στην επικοινωνία και τη σταθερότητα. Ο κύκνος – σύμβολο γίνεται πιο επικοινωνιακός, προσιτός, σύγχρονος. Το σύνολο του λογοτύπου δίνει μια οικεία αίσθηση χωρίς περιττά διακοσμητικά στοιχεία. Οι χρωματικοί συνδυασμοί είναι έντονοι, με δυναμικό σχεδιασμό.

RK STRONGER

Με σύγχρονη, φιλική και ευχάριστη προσέγγιση, το νέο λογότυπο συμβαδίζει με το ύφος του brand Endless, το οποίο ικανοποιεί και οπτικά τις σύγχρονες καταναλωτικές απαιτήσεις.

MANTILAKIA KOUTI F PNG

Το brand Endless με σύμβολο τον κύκνο αγαπήθηκε από τους καταναλωτές τόσο για την ποιότητα όσο και για τις ανταγωνιστικές του τιμές. Tον Οκτώβριο του 2020 κυκλοφόρησε το brand Endless Earth με 8 προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία, μια ακόμη πρόταση αλλαγής στις αγοραστικές συνήθειες, αντικατοπτρίζοντας τη σύγχρονη καταναλωτική αντίληψη.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, οι πωλήσεις της εταιρείας ανέρχονται στα 57,1 εκατ. ευρώ, με το 65% να αφορά τα χαρτικά και το 35% τα απορρυπαντικά. Περίπου το 5% των συνολικών πωλήσεων προέρχεται από εξαγωγές, με παρουσία σε Βαλκάνια, Τουρκία, Κύπρο, Ισραήλ και Αυστραλία.

Το 2019 η εταιρεία ολοκλήρωσε επενδυτικό πρόγραμμα 17 εκατ. ευρώ, που αφορούσε για νέες εγκαταστάσεις και αποθηκευτικούς χώρους 15.000 τ.μ., καθώς και ανανέωση του μηχανολογικού εξοπλισμού.

Στο δυναμικό των 245 ατόμων περιλαμβάνεται και ένα εξειδικευμένο τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης το οποίο εξετάζει την επέκταση της προϊοντικής γκάμας της εταιρείας και την ανανέωση των συσκευασιών. Ήδη οι κωδικοί της Endless ξεπερνούν τους 350, ενώ παράγει προϊόντα για λογαριασμό άλλων εταιρειών όπως π.χ. το Ava για την Σαράντης, το Topine για την Εύρηκα και διάφορα άλλα PL.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς