Χρηστικά

Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

Ιδιωτικές εταιρείες με εμπειρία σε υπηρεσίες υπενθύμισης ρυθμίσεων σχεδιάζεται να αναλάβουν τη διαμόρφωση ειδικής ομάδας στον ΕΦΚΑ

Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

Η συγκρότηση αυτής της ομάδας θα γίνει με την τεχνική βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών που έχουν εξειδικευτεί σε τέτοιους είδους ειδοποιήσεις (όπως πχ έγινε με την υπηρεσία της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων κλπ. δηλαδή του 1555).

Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις μέσω του vouchers.gov.gr για την οικονομική ενίσχυση νοικοκυριών προς μετεγκατάσταση στους Δήμους Σουφλίου, Διδυμοτείχου και Ορεστιάδας Έβρου
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση αποσκοπεί στην ενίσχυση της περιοχής και την καταπολέμηση του δημογραφικού ζητήματος
Χαρτονομίσματα ευρώ
ΑΑΔΕ: Όλα τα Τελωνεία και 51 νέες διαδικασίες στα «Αιτήματά μου» και τα «Ραντεβού μου», από 4/8
Οι ψηφιακές εφαρμογές της ΑΑΔΕ στοχεύουν στην διευκόλυνση των πολιτών και επιχειρήσεων σε τελωνειακά θέματα, με τις αναβαθμισμένες λειτουργίες να είναι τώρα διαθέσιμες στο myAADE και myAADEapp.
Ένας άνδρας χρησιμοποιεί μία ψηφιακή εφαρμογή για πληρωμή
Kύριες συντάξεις Δημοσίου: Σε ποσοστό 90% αυτοματοποιημένη η έκδοση τους – Αναδρομικά σε δύο νέες κατηγορίες συνταξιούχων
Ο μέσος χρόνος απονομής κύριας σύνταξης έχει μειωθεί πλέον στις 50 ημέρες, ενώ παράλληλα ψηφιοποιείται ο ασφαλιστικός βίος των ασφαλισμένων, ανέφερε η Υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, Άννα Ευθυμίου
Χαρτονομίσματα των 20 ευρώ