Επιχειρήσεις

Η Fujitsu δημιουργεί μια όαση δροσιάς στην καρδιά της Αθήνας​

Αυτή η στάση απαντά στον καύσωνα «χωρίς περιττά λόγια»​

Ήταν μία από εκείνες τις ζεστές μέρες του Ιουνίου που η πόλη μοιάζει να λιώνει. Το θερμόμετρο στους 35°C, τα πεζοδρόμια καίνε και οι περαστικοί ψάχνουν εναγωνίως λίγη δροσιά. Κάπου εκεί, στην καρδιά της Αθήνας, ανάμεσα σε γκρίζα κτίρια και εξαντλημένα, κάθιδρα πρόσωπα, μια όαση δροσιάς ξεπροβάλλει. Ας κάνουμε μια στάση να δούμε τι είναι. Κυριολεκτικά. Και μεταφορικά.

Από μακριά φαίνεται σαν μια απλή στάση λεωφορείου, αλλά αν πλησιάσεις λίγο παραπάνω θα καταλάβεις πως είναι πολλά περισσότερα. Είναι η απάντηση της Fujitsu στον καύσωνα. Και είναι μια απάντηση που θα ακουστεί πολύ… χωρίς να ακουστεί καθόλου! Γιατί η Fujitsu είναι, για ακόμη μια φορά, ένα βήμα μπροστά και πρωτοπορεί, δημιουργώντας – σε συνεργασία με την Politis Group – μια κλιματιζόμενη στάση λεωφορείου στην καρδιά της Αθήνας!

img

Η καινοτομία στη Fujitsu δεν είναι χαρακτηριστικό. Είναι γενετικός κώδικας. Είναι DNA. Με αποδεδειγμένη λειτουργία μετά από 20+ χρόνια χρήσης, όλα της τα κλιματιστικά διαθέτουν εγγύηση κορυφαίας ιαπωνικής τεχνολογίας, τεχνολογία Inverter για εξοικονόμηση ενέργειας και minimal design που «δένει» με κάθε χώρο. Και μην ξεχνάμε τη μεγάλη διάρκεια ζωής και την αντοχή ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες – όπως άλλωστε αποδεικνύει και αυτή η στάση, η οποία είναι εξοπλισμένη με Fujitsu KN series, το οποίο αποδίδει ακόμα και σε ακραίες συνθήκες εξωτερικού περιβάλλοντος έως και 50ºC!

fujitsu

Επιπλέον, τα κλιματιστικά Fujitsu ενσωματώνουν λειτουργίες που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη και… πιο δροσερή. Διαθέτουν έξυπνο έλεγχο μέσω του Airstage Mobile app, ενώ ο υβριδικός εναλλάκτης θερμότητας σε όλα τα συστήματα κλιματισμού της Fujitsu εξασφαλίζει μεγαλύτερη αποδοτικότητα, μείωση της κατανάλωσης και απόλυτη εξοικονόμηση ενέργειας. Και επειδή στη Fujitsu δεν αρκούνται στα λόγια, τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μονάδων της έχουν πιστοποίηση EUROVENT – που σημαίνει ότι όσα υπόσχεται, τα αποδίδει. Αποδεδειγμένα.

bus back fj

Και για να μεταδώσει αυτό το μήνυμα με τον πιο δυνατό τρόπο, η Fujitsu, σε συνεργασία με τη LamaDDB, δημιούργησε μια ολοκληρωμένη καμπάνια με αντισυμβατικό χαρακτήρα και μεγάλη απήχηση, η οποία συνδύασε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, στοχευμένα digital υλικά καθώς και outdoor παρουσία σε κομβικά σημεία και μέσα μεταφοράς, που «ταξίδεψαν» τη φιλοσοφία της Fujitsu σε όλη την πόλη.

Και το μήνυμα αυτό, όπως και κάθε κλιματιστικό Fujitsu, σου υπόσχεται πως μπορείς να έχεις πάντα: «ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΤΤΑ ΛΟΓΙΑ».

Ένα μήνυμα λιτό και με ουσία. Όπως ακριβώς και η φιλοσοφία της.

Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς