Επιχειρήσεις

LAMDA: Αντιμετώπιση Κυκλοφοριακών Προβλημάτων

Η LAMDA καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι επιπτώσεις στην καθημερινότητα των κατοίκων να είναι οι ελάχιστες δυνατές

Το The Ellinikon της LAMDA αναπτύσσεται σε έκταση εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων, με χιλιάδες εργαζόμενους και εκατοντάδες οχήματα να κινούνται καθημερινά εντός και πέριξ του Μητροπολιτικού Πόλου.

Παρά τη σύνθετη αυτή πραγματικότητα του έργου The Ellinikon, η LAMDA καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι επιπτώσεις στην καθημερινότητα των κατοίκων να είναι οι ελάχιστες δυνατές.

Αξίζει να επισημανθεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργοταξιακών κινήσεων γίνονται εντός του εργοταξίου. Τα χώματα από τις εκσκαφές αποθηκεύονται εντός του εργοταξίου. Η προμήθεια σκυροδέματος γίνεται από τα παρασκευαστήρια εντός του ακινήτου για λόγους μείωσης των μετακινήσεων. Περαιτέρω, θα πραγματοποιηθούν σημαντικές κυκλοφοριακές επεμβάσεις (όπως οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το flyover ή της ευρείας παράκαμψης).

Η LAMDA υλοποιεί ένα μεγάλο έργο υποδομής, την υπογειοποίηση μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος μήκους 1,3 χλμ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή μιας υπόγειας σήραγγας μήκους 1,150 χλμ. Στόχος του έργου είναι:

  • Η βελτίωση της κυκλοφορίας στην επιφάνεια και η βελτίωση της ροής της κυκλοφορίας στην ευρύτερη περιοχή, καθώς στο τμήμα της υπογειοποίησης δεν προβλέπονται φωτεινοί σηματοδότες.
  • Η αναβάθμιση της περιοχής και η δημιουργία ενός σύγχρονου αστικού περιβάλλοντος.
  • Η δημιουργία χώρων πρασίνου και ποδηλατοδρόμων στην επιφάνεια της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Γεγονός που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα κάνει πιο εύκολη τη διέλευση πεζών από και προς τη θάλασσα.

Στην ανάπτυξη του Ελληνικού δημιουργείται ένα εκτεταμένο κοινόχρηστο δίκτυο διαδρομών μήκους 50 και πλέον χλμ. με πεζόδρομους και ποδηλατοδρόμους. Στόχος αυτής της παρέμβασης είναι η διευκόλυνση κατοίκων και επισκεπτών της νέας μεγάλης γειτονιάς του Ελληνικού, ώστε η πρόσβαση τους από το ένα σημείο στο άλλο να είναι εύκολη και γρήγορη. Όλοι οι χώροι αυτοί είναι ελεύθεροι και απολύτως προσβάσιμοι για όλους.

Συγχρόνως η LAMDA, έχει ήδη εκφράσει με σαφήνεια την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει τις απαιτούμενες μελέτες για τη μετατροπή της Λεωφόρου 2 Βουλιαγμένης σε δρόμο ελεύθερης ροής χωρίς φωτεινούς σηματοδότες και την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού μέσω σήραγγας που θα καταλήγει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος του Αλίμου, έργο που θα απορροφήσει και κινήσεις διερχόμενες από το κέντρο της Αθήνας.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς