Ελλάδα

Πώς άλλαξε η μέρα μου στην τράπεζα

Έχετε σκεφτεί πώς θα ήταν μια μέρα στην τράπεζα χωρίς κουραστική αναμονή, αλλά με δημιουργική συνεργασία; Σε μία καθημερινότητα που γίνεται όλο και πιο απαιτητική, σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς, οι ανάγκες της σημερινής κοινωνίας έχουν σίγουρα αλλάξει. Μαζί με αυτές έχουν αλλάξει και τα όσα περιμένουμε να μας προσφέρει η σχέση με την τράπεζα που επιλέγουμε και εμπιστευόμαστε.

Έτσι ήταν αδύνατο να μην εκπλαγώ ευχάριστα, αλλά και να μην ξαφνιαστώ την πρώτη φορά που πέρασα την πόρτα του Καταστήματος Νέας Εμπειρίας της CrediaBank στην οδό Σκουφά στο Κολωνάκι, αντικρύζοντας ένα είδος καταστήματος που κάνει για πρώτη φορά την εμφάνιση του στην Ελλάδα. Ένας χώρος που είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα ακόμα σημείο τραπεζικών συναλλαγών, αλλά ένα πεδίο άμεσης εξυπηρέτησης, εξατομικευμένης φροντίδας και σύγχρονης τεχνολογίας που έχει έρθει για να κάνει και τη δική μου ζωή πιο εύκολη σε καθημερινή βάση.

ma

Τι είναι αυτό που κάνει το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας πραγματικά μοναδικό; To γεγονός ότι αλλάζει πρώτα και πάνω απ’ όλα τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε την επίσκεψή μας στην τράπεζα. Γιατί πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε πιάσει όλοι τον εαυτό μας να αγχώνεται στη σκέψη και μόνο ότι χρειάζεται να κάνει μία στάση στο πλησιέστερο τραπεζικό κατάστημα για να πάρει συμβουλές για ένα τραπεζικό προϊόν, να ανοίξει έναν λογαριασμό ή να εκδώσει μια κάρτα; Η πίεση του να βρούμε και να κλείσουμε ραντεβού την ημέρα και την ώρα που μας βολεύει, η αναμονή στην ουρά για το ταμείο, ο φόβος ότι δεν θα καταφέρουμε να βρούμε πώς λειτουργεί το αυτόματο μηχάνημα πληρωμών είναι μόνο από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που περνάνε από το μυαλό μας κάθε φορά που περνάμε την πόρτα της τράπεζας.

Όλα αυτά έρχεται να αλλάξει, λοιπόν, το φρέσκο και καινοτόμο concept του πρώτου Καταστήματος Νέας Εμπειρίας που άνοιξε τις πόρτες του στην Αθήνα στις 13 Οκτωβρίου, φέρνοντας στη ζωή μας μία νέα προσέγγιση στις τραπεζικές συναλλαγές. Μία προσέγγιση που βάζει πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο, με σεβασμό και ενδιαφέρον για κάθε πρόβλημα ξεχωριστά. Και αυτό είναι κάτι που το ένιωσα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Πως η συναλλαγή μου σε αυτό το κατάστημα θα συνοδεύεται από ευγένεια και φιλοξενία, από αμεσότητα στο επίπεδο της εξυπηρέτησης και, κυρίως, από μία γρήγορη λύση στο ζήτημα που με απασχολεί.

ma

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του νέου concept της CrediaBank

Από τα πρώτα και πιο σημαντικά στοιχεία στο concept της CrediaBank είναι το γεγονός ότι προκειμένου να επισκεφθώ το κατάστημα δεν χρειάστηκε να κλείσω ραντεβού. Αντίθετα, οι πόρτες είναι πάντα ανοιχτές και οι τραπεζικοί σύμβουλοι πάντα διαθέσιμοι και πρόθυμοι να μας καλωσορίσουν με ένα καθησυχαστικό χαμόγελο. Επιπλέον, τα ταμεία λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση, ενώ οι νέοι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να φέρνουν τον πελάτη και τον τραπεζικό σύμβουλο στο ίδιο οπτικό επίπεδο, δίνοντάς μας τη δυνατότητα για μία καλύτερη, πιο ουσιαστική επικοινωνία. Επιπλέον, η τεχνολογία είναι πάντα εκεί για να απλοποιεί τις συναλλαγές μας και να μας βοηθήσει αποτελεσματικά αλλά όχι για να αντικαταστήσει την ανθρώπινη παρουσία, η οποία άλλωστε είναι πάντα ο κοινός παρονομαστής σε κάθε εργασία που πραγματοποιείται στο κατάστημα της CrediaBank.

ma

Από τον πρωινό καφέ που μπορούμε να απολαύσουμε περιμένοντας μέχρι τα μικρά κεράσματα που μας κάνουν να νιώθουμε σαν στο σπίτι μας, οι χώροι αναμονής μοιάζουν περισσότερο με το σαλόνι και το γραφείο μας παρά με ένα τυπικό τραπεζικό κατάστημα. Είναι χώροι άνετοι και φιλόξενοι ακόμα και για τα μικρά παιδιά που μπορούν να απασχοληθούν όσο περιμένουν ή για τα κατοικίδια μας. 

ma

Τα ακόμα καλύτερα νέα είναι πως το κατάστημα της Σκουφά αποτελεί μόνο το πρώτο βήμα. Σύντομα θα ακολουθήσουν νέα καταστήματα στην Πανεπιστημίου, στο Χαλάνδρι, στην Κρήτη και στη Θεσσαλονίκη, με στόχο μέχρι το 2026 να έχει ολοκληρωθεί το σύνολο του τραπεζικού δικτύου.

ma

Ίσως αν πριν από λίγο καιρό μου έλεγε κάποιος ότι η πίεση που αισθανόμουν κάθε φορά που έπρεπε να επισκεφθώ την τράπεζα, ως δια μαγείας, θα εξαφανιζόταν πολύ δύσκολα θα τον πίστευα. Να, όμως, που τελικά τα πάντα σε αυτή τη ζωή είναι ζήτημα προσέγγισης.

Είτε αυτό είναι ο τρόπος με τον οποίο θα σου μιλήσει ο τραπεζικός σύμβουλος που έχεις απέναντι σου είτε είναι οι τεχνολογίες που οφείλουν να μας βοηθούν και όχι να μας κρατάνε πίσω είτε είναι ένα περιβάλλον που φτιάχτηκε ειδικά για να μας κάνει να αισθανόμαστε άνετα και φιλικά. Χωρίς ραντεβού και άγχος. Μόνο με καλή, φιλόξενη διάθεση για γρήγορη, άμεση εξυπηρέτηση. Αυτό ακριβώς φέρνει στη ζωή μας η CrediaBank.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Ακόμη δύο πρόσωπα «στο κάδρο» για τη διπλή δολοφονία στη Φοινικούντα - «Ο ανιψιός ανεχόταν τον επιστάτη» λέει φίλος του ιδιοκτήτη κάμπινγκ
Μετά τις έρευνες των αρχών στα κινητά τηλέφωνα των φερόμενων δραστών του εγκλήματος, στην υπόθεση εμπλέκονται και 2 ακόμη πρόσωπα από το κοντινό περιβάλλον του ιδιοκτήτη κάμπινγκ στη Φοινικούντα
68χρονος
«Μωρή καρ@@λα θα σε γα@@@ω» φώναζε ο 40χρονος επιχειρηματίας στη 43χρονη οδηγό πριν της επιτεθεί και τη χτυπήσει
«Θα πάω στο δικαστήριο ως μάρτυρας υπεράσπισης της γυναίκας γιατί ο άνθρωπος αυτός θα μπορούσε να της έχει κάνει μεγάλο κακό αν δεν βρισκόταν κόσμος εκείνη την ώρα», λέει αυτόπτης μάρτυρας στο newsit.gr
δηλώσεις 1
Τα F-16 Block 30 της Πολεμικής Αεροπορίας αναβαθμίζονται – Νέος ρόλος για τη Μοίρα «Κεραυνός» με Link-16
Παρά τις φήμες περί απόσυρσης ή πώλησης των παλαιότερων F-16 Block 30, η Πολεμική Αεροπορία φαίνεται να επιλέγει μια διαφορετική στρατηγική: διατήρηση και στοχευμένη αναβάθμιση
Ένα F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας
Πατέρας ξυλοφόρτωσε την 25χρονη κόρη του στο Νέο Ηράκλειο - «Μπήκε στο μαγαζί, μου έχωσε 2 μπουνιές και με έφτυσε»
Σύμφωνα με την 25χρονη το επεισόδιο είχε οικονομικό υπόβαθρο, αφού ο πατέρας της απαιτούσε να διαχειρίζεται ο ίδιος ένα μηνιαίο εισόδημα που εμφανιζόταν στο δικό της όνομα
Νέο Ηράκλειο
3