Driveit

Opel: Έτοιμο το πανίσχυρο ηλεκτρικό Mokka GSE Rally για αγώνες

Με ελαφρύ σασί, 280 ίππους ισχύ, 345 Nm ροπής και αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων

Το επόμενο βήμα στις αγωνιστικές της εκδόσεις κάνει η Opel.

Μετά το θεσμό ADAC Opel Electric Rally Cup «powered by GSE», το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό κύπελλο αγώνων ράλι ενιαίου τύπου στον κόσμο, με αυτοκίνητα Opel Corsa Rally Electric, προχώρησε στην κατασκευή του επίσης ηλεκτρικού Opel Mokka GSE Rally.

Όπως έχω γράψει, με το λογότυπο GSE η Opel θα παρουσιάζει ισχυρές εκδόσεις παραγωγής, αμιγώς ηλεκτρικές.

Το Opel Mokka GSE Rally έχει ισχύ 280 ίππους (207 kW), και ροπή 345 Nm.

Opel Mokka GSE Rally

Αυτή τη στιγμή είναι πρωτότυπο, με τολμηρή σχεδίαση, εντυπωσιακό κόκπιτ και κορυφαίες τεχνολογίες, κίτρινες δαγκάνες φρένων μπροστά και κίτρινες ζάντες πίσω, ορατή εισαγωγή αέρα στην οροφή, και το «Mokka GSE RALLY» με λευκά και κίτρινα γράμματα επάνω στο μαύρο καπό.

Φέρει πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενισχυμένους άξονες μετάδοσης και σασί με χαμηλό βάρος. Η ρυθμισμένη ανάρτηση από την Bilstein περιλαμβάνει ενισχυμένα γόνατα McPherson μπροστά με αρθρώσεις uniball, ενώ πίσω υπάρχει άκαμπτος άξονας με τροποποιημένα ελατήρια και αμορτισέρ. Δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως ABS, ESP, σύστημα διατήρησης λωρίδας ή έλεγχος πρόσφυσης. Η ρύθμιση του λογισμικού για τον κινητήρα και τη διαχείριση της μπαταρίας βασίστηκε στην εμπειρία από το Corsa Rally Electric, με στόχο τη μέγιστη απόδοση και ανταπόκριση σε αγωνιστικές συνθήκες. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh.

Opel Mokka GSE Rally

Το Mokka GSE Rally διαθέτει κλωβό ασφαλείας πιστοποιημένο από τη FIA, καθίσματα ράλι με ζώνες έξι σημείων, ειδική θωράκιση της μπαταρίας και πρόσθετη προστασία από κάτω, ενώ σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης (π.χ. σε μια σύγκρουση), το σύστημα υψηλής τάσης απενεργοποιείται πλήρως σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Επιπλέον, το Mokka GSE Rally διαθέτει ειδικό σύστημα πυρόσβεσης με μη αγώγιμο υγρό.

Καταλήγοντας, είναι το πρώτο αυτοκίνητο ράλι στον κόσμο που αναπτύσσεται σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς eRally5 της FIA, επιτρέποντας τη χρήση του σε αγώνες παγκοσμίως από τη σεζόν του 2026.

Ωστόσο, θα κάνει τη στατική του εμφάνιση στο πλαίσιο του ADAC Opel Electric Rally Cup «powered by GSE» για το 2025, που θα διεξαχθεί στις 23-24 Μαΐου, Αϊντχόβεν.

 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα