Οι δηλώσεις του καθησυχάζουν τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της φίρμας και τους φόβους ότι ο εμβληματικός V12 θα δώσει τη θέση του σε έναν downsized τούρμπο, όπως έγινε και με τον V8 στο πέρασμα από την 458 στην 488. «Θα έχουμε πάντα έναν V12. Ο επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων με διαβεβαίωσε πως θα ήταν ανοησία να βάλουμε τούρμπο στον V12, οπότε ναι, θα είναι ατμοσφαιρικός. Μέρος ενός υβριδικού συστήματος», ήταν τα λόγια του Marchionne. Αυτό δηλαδή που ήδη το Maranello εφαρμόζει στην LaFerrari.
Ο εξηλεκτρισμός δεν έχει στόχο μόνο τη μείωση των εκπομπών CO2, δήλωσε ο Marchionne: «Η υβριδική τεχνολογία σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχει τους ίδιους στόχους όπως στα συμβατικά. Εδώ έχουμε δύο στόχους. Να μειώσουμε τις εκπομπές ρύπων, αλλά κυρίως να πετύχουμε καλύτερη απόδοση στην πίστα».
Ο επικεφαλής τεχνικός της Ferrari Michael Leiters υπογράμμισε αυτό το στόχο: «Φυσικά και δεν θέλουμε να υποχρεωθούμε να διακόψουμε την παραγωγή λόγω των περιορισμών της νομοθεσίας που αφορά στον μέσο όρο εκπομπών ρύπων. Η ειδική συμφωνία για τους “μικρούς” κατασκευαστές μας επιτρέπει να συνεχίσουμε (τον ατμοσφαιρικό V12)».
Η 812 Superfast που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης πληροί την προδιαγραφή EU6B που θα ισχύει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η απόδοση του κινητήρα θα ωφεληθεί από τη χρήση ενός νέου συστήματος ψεκασμού 350 bar, σύμφωνα με τον Leiters. «Η επόμενη προδιαγραφή EU6C θα είναι μια πρόκληση για μας, αλλά έχουμε λύση. Μετά και από αυτό, για το 2021 και την ακόμη αυστηρότερη νομοθεσία ULEV (Ultra Low Emission Vehicle) η υβριδική τεχνολογία θα είναι απαραίτητη», κατέλησε ο Leiters.
