Με αυτογκόλ η Άρσεναλ – “Αυτοκτονία” για Έβερτον με Μπόρνμουθ – video
Την πρώτη της νίκη στη φετινή Premier League έκανε η Άρσεναλ του Σωκράτη Παπασταθόπουλου, που επικράτησε εντός έδρας της Γουέστ Χαμ με 3-1- Το αυτογκόλ του Ντιόπ έδιωξε το άγχος από την ομάδα του Έμερι. Η Έβερτον του Μάρκο Σίλβα προηγήθηκε με 2-0 στη ν έδρα της Μπόρνμουθ, αλλά τελικά πήρε μόνο το βαθμό της ισοπαλίας (2-2).