Το καλοκαίρι είναι εδώ και θα το ζήσουμε στο πετσί μας μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Ο καιρός μόνο Μάϊο δεν θα θυμίζει με αφρικανική σκόνη και 40αρια το σαββατοκύριακο.
Τα σχολεία για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου αρχίζουν σήμερα αλλά τίποτα δεν θυμίζει όσα ήξεραν. Στην είσοδο πλέον υπάρχει θερμική κάμερα, στο προαύλιο σημάδια για το που πρέπει να στέκεται ο καθένας, στις τάξεις αντισηπτικά και αποστάσεις και χωριστά διαλείμματα.