Εφιαλτικές προβλέψεις από Ρώσο ιολόγο για την πορεία του κορονοϊού στην Μόσχα. Το μέλλον της Μόσχας θα είναι το παρόν της Νέας Υόρκης. Είμαστε ακόμα στην αρχή!
Την λένε Basmah bint Saud bin Abdulaziz Al Saud και είναι ανιψιά του Βασιλιά Σαλμάν της Σαουδικής Αραβίας. Η πριγκίπισσα είναι φυλακισμένη εδώ και έναν...
Και ο Μακρόν στον... χορό για το πώς ξεκίνησε ο κορονοϊός! Στα "χνάρια" ΗΠΑ και Λονδίνου εκφράζει επιφυλάξεις για την κινεζική διαχείριση της κρίσης. «Ας μην είμαστε αφελείς... Δεν ξέρουμε. Και ακόμη υπάρχουν πράγματα που συνέβησαν και δεν γνωρίζουμε».