Αρχηγός κόμματος έπαιζε Pokemon Go! [pic, vid]
Σφοδρές επικρίσεις δέχτηκε η αρχηγός του Φιλελεύθερου Κόμματος της Νορβηγίας επειδή συνελήφθη να παίζει... Pokemon Go με το κινητό τηλέφωνό της κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στο κοινοβούλιο για την αμυντική πολιτική της χώρας.