Πόσα χρήματα μάζεψε το κράτος από το “γιουρούσι” στα αποθεματικά
Στα 3,3 δις ευρώ ήταν τελικά το ποσό που «μάζεψε» στο ταμείο η Κυβέρνηση από το «γιουρούσι» δέσμευσης των αποθεματικών που έκανε το καλοκαίρι από τα διαθέσιμα των φορέων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων από Περιφερειάρχες, δημάρχους, πρυτανικές αρχές, ασφαλιστικά ταμεία και διοικήσεις νοσοκομείων που για τον λόγο αυτό κάποιοι από τους φορείς έφτασαν μέχρι και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο.