Ελλάδα

Τέμπη: Το πρώτο έγγραφο του ΟΣΕ για το ρόλο του μηχανοδηγού – Τι αναφέρει για τον σταθμάρχη

Αποκαλυπτικό είναι πρώτο έγγραφο που συνέταξε ο ΟΣΕ για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη με τη σύγκρουση των τρένων.

Ο ΟΣΕ σύμφωνα με έγγραφο που φέρνει στο φως ο ΑΝΤ1 επιρρίπτει τις ευθύνες στον Σταθμάρχη Λάρισας καθώς, όπως σημειώνει παρέλειψε για άγνωστο λόγο να επαναφέρει την αιχμή – το κλειδί δηλαδή 118 στην κυριά γραμμή αφήνοντας την εμπορική αμαξοστοιχία στην παρακαμπτήριο.

Αυτό όμως που έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι αυτό που σημειώνει το έγγραφο για το ρόλο του μηχανοδηγού του ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ 62.

Οπως αναφέρεται ο μηχανοδηγός ως όφειλε ακολούθησε τη σωστή διαδικασία που επιτάσσει να ζητήσει επανάληψη του τηλεγραφήματος – της εντολής δηλαδή για το που πηγαίνει – από το Σταθμάρχη Λάρισας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθή κάποιο λάθος.

Πλην όμως, ο σταθμάρχης του έδωσε την απάντηση πως έχετε γραμμή εισόδου μέχρι Νέους Πόρους. Τέλος το έγγραφο σημειώνει χαρακτηριστικά ότι «Δυστυχώς σοβαρά λάθη και παραλείψεις προκάλεσαν το σοβαρό και θανατηφόρο συμβάν».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Τελευταία «ευκαιρία» για τους αιώνιους φοιτητές: Τι προβλέπει η νέα ρύθμιση του υπουργείου Παιδείας
Η νέα ρύθμιση «διασφαλίζει ότι όσοι έχουν προχωρήσει σημαντικά τις σπουδές τους, έχουν ευκαιρία να τις ολοκληρώσουν» και τη χαρακτήρισε «ρεαλιστική, ενισχυτική και παιδαγωγικά συνεπή»
Έδρανα πανεπιστημίου 4
Η ξηρασία ως βασικότερος λόγος της λειψυδρίας – Ο ρόλος των βροχοπτώσεων και της μείωσης των χιονοπτώσεων
Ο Παναγιώτης Σαμπατακάκης, διδάκτορας Υδρογεωλογίας του Πανεπιστημίου Μπολόνιας, μέλος της Διεθνούς Ένωσης Υδρογεωλόγων και διευθυντής Υδατικών Πόρων του Ι.Γ.Μ.Ε., εξηγεί το μηχανισμό της ξηρασίας
Στερεύει ο ποταμός Πηνείος στην Ηλεία 1