Οικονομία

Αλλάζουν όλα στα τέλη ταξινόμησης αυτοκινήτων – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα

- Ο νέος τρόπος υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από 1ης Ιουνίου 2016
- Αποσυνδέει τον κυβισμό και εισάγει ως κριτήριο την άξια λιανικής (προ φόρων) ενός αυτοκινήτου!
- Υπάρχουν τέσσερις κλίμακες φορολόγησης από 4% για τα αυτοκίνητα με αξία λιανικής (προ φόρων) έως 14.000 ευρώ και 32% η ανώτερη κλίμακα για αξία λιανικής άνω των 25.001 ευρώ
- Προβλέπεται και «πέναλτι» ή «πριμ» του τέλους Ταξινόμησης ανάλογα με τους εκπεμπόμενους ρύπους
- Για τα αυτοκίνητα με ρύπους έως 100 γραμμάρια προβλέπεται μείωση 5% στο τέλος ταξινόμησης, από 101-120 γραμμάρια καμία επιβάρυνση, ενώ από 121 γραμμάρια και άνω μπορεί η επιβάρυνση να φθάσει και το 60%!

Ανατροπές στην αγορά του αυτοκινήτου φέρνει ο νέος τρόπος υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης των ΙΧ που προωθεί η κυβέρνηση στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο με τα μέτρα αύξησης από έμμεσους φόρους κατά 18 δισ. ευρώ!

Ο νέος τρόπος υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από 1ης Ιουνίου 2016, αμέσως μετά από την ολοκλήρωση του προγράμματος απόσυρσης, που ολοκληρώνεται στα τέλη Μαϊου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος τρόπος υπολογισμού αποσυνδέει τον κυβισμό και εισάγει ως κριτήριο την άξια λιανικής (προ φόρων) ενός αυτοκινήτου!

Ειδικότερα, υπάρχουν τέσσερις κλίμακες φορολόγησης από 4% για τα αυτοκίνητα με αξία λιανικής (προ φόρων) έως 14.000 ευρώ και 32% η ανώτερη κλίμακα για αξία λιανικής άνω των 25.001 ευρώ, ενώ προβλέπεται και «πέναλτι» ή «πριμ» του τέλους Ταξινόμησης ανάλογα με τους εκπεμπόμενους ρύπους.

Για τα αυτοκίνητα με ρύπους έως 100 γραμμάρια (CO2) προβλέπεται μείωση 5% στο τέλος ταξινόμησης, από 101-120 γραμμάρια καμία επιβάρυνση, ενώ από 121 γραμμάρια και άνω μπορεί η επιβάρυνση να φθάσει και το 60%!
Είναι προφανές ότι με τον νέο τρόπο υπολογισμού του τέλους Ταξινόμησης που προωθείτε από την κυβέρνηση πριμοδοτούνται τα φθηνά και με νορμάλ εξοπλισμό αυτοκίνητα (να σημειώσουμε ότι μια αλλαγή σε ένα αξεσουάρ π.χ. ηλιοροφή, μπορεί να μεταβάλει σημαντικά το κόστος του τέλους ταξινόμησης καθώς αλλάζει ο συντελεστής), όπως και εκείνα που εκπέμπουν χαμηλό CO2 (είναι ξεκάθαρο ότι εδώ κερδισμένα βγαίνουν τα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες). 

Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Ακίνητα: Έρχεται νέο κύμα πλειστηριασμών για μεγαλοφειλέτες του Δημοσίου – Στο «σφυρί» από αποθήκες έως βίλες στη Μύκονο
Η ένταση των πλειστηριασμών δε στοχεύουν μόνο στην είσπραξη ληξιπρόθεσμων χρεών, αλλά και στην ανακοπή της ανοδικής πορείας των συνολικών ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σε τριπλή ζώνη θυέλλης η ελληνική οικονομία: Πώς επηρεάζεται από δασμούς, πόλεμο, έλλειψη εργατικού δυναμικού
Η Ελλάδα, παρά τις σημαντικές οικονομικές επιδόσεις της, ανήκει στις πιο πληττόμμενες από τους δασμούς Τραμπ, τον πόλεμο στην Ουκρανία και τη ροή μετανάστευσης
Rising stack of coins with Greek flag in the background. Economy, finance, interest rates concept.