Σημαντικό έλλειμμα εμπιστοσύνης προκύπτει στην ελληνική αγορά ενέργειας εκ μέρους των καταναλωτών, σύμφωνα με νέα πανευρωπαϊκή έρευνα της Κομισιόν.
Ενδεικτικά, μόλις το 40% των ερωτηθέντων καταναλωτών στη χώρα μας απάντησε ότι εμπιστεύεται την αγορά για την παροχή δίκαιων τιμών ενέργειας και αξιόπιστης εξυπηρέτησης, έναντι ενός μέσου όρου 63% συνολικά στην ΕΕ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην περίπτωση της κινητικότητας στη λιανική του ηλεκτρικού ρεύματος, το 23% απάντησε ότι άλλαξε πάροχο κατά το τελευταίο έτος και το 19% άλλαξε πριν από 1-3 χρόνια. Παράλληλα, το 41% δηλώνει ότι δεν έχει αλλάξει ποτέ εταιρεία, έναντι 25% πανευρωπαϊκά.
Οι Έλληνες καταναλωτές απαντούν ότι χρειάζεται καλύτερη προστασία των καταναλωτών και όσων αντιμετωπίζουν ενεργειακή φτώχεια σε ποσοστό 51% (38% στην ΕΕ).
Το 46% δηλώνει ότι χρειάζεται περισσότερη σαφήνεια και διαφάνεια στους λογαριασμούς, ενώ το 44% ζητά αποτροπή των αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας τομέας όπου η ικανοποίηση είναι υψηλότερη από την υπόλοιπη Ευρώπη είναι η ευκολία επαφής με τον προμηθευτή για πληροφορίες, με 48% έναντι 42%.
Εντούτοις, λιγότεροι δηλώνουν ευχαριστημένοι με την κατανόηση των λογαριασμών ενέργειας και των διάφορων προσφορών που δέχονται.