Επιχειρήσεις

Μπαράζ ξένων παραγγελιών σε ελληνικές εταιρείες ένδυσης της Κεντρικής Μακεδονίας

Παραγγελίες ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ απέδωσαν οι 558 συναντήσεις με Έλληνες και ξένους αγοραστές, που πραγματοποίησαν σε Μόναχο και Μαδρίτη συνολικά 15 επιχειρήσεις ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας από την Κεντρική Μακεδονία, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και έτοιμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).

Οι επιχειρήσεις στηρίχθηκαν ενεργά από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης για τη συμμετοχή τους σε δύο από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις μόδας, τη MUNICH FABRIC START (23-25.1.2024) στο Μόναχο και τη MOMAD (9-11.2.2024) στη Μαδρίτη.

Συνολικά, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δραστηριοποιούνται περίπου 1.000 επιχειρήσεις ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας (το 44% της χώρας), οι οποίες απασχολούν 12.000 εργαζόμενους (48% της χώρας) και πραγματοποιούν εξαγωγές 1,1 δισ. ευρώ (το 70% της χώρας).

Ήταν η έκτη συνεχόμενη χρονιά που η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον ΣΕΠΕΕ, συμμετέχει στις δύο συγκεκριμένες εκθέσεις του εξωτερικού.

«Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα στη σύναψη διεθνών εμπορικών συμφωνιών που κατέγραψε και φέτος η ελληνική ένδυση-κλωστοϋφαντουργία στις μεγαλύτερες κλαδικές εκθέσεις του εξωτερικού, επιβεβαιώνουν τη σταθερή επιλογή υποστήριξης του εξαγωγικού προσανατολισμού του κλάδου, από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Τα ελληνικά προϊόντα ένδυσης που με την ποιότητα και την αισθητική τους κατακτούν συνεχώς τις παγκόσμιες αγορές, αναδεικνύουν τη μεγάλη δυναμική του κλάδου. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, είναι και θα συνεχίσει να είναι, ουσιαστικός σύμμαχος των επιχειρήσεων ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας, που αποτελούν κρίσιμο παράγοντα στην ενίσχυση της εξωστρέφειας της τοπικής οικονομίας» υπογράμμισε ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Κώστας Γιουτίκας.

Στη MUNICH FABRIC START συμμετείχαν περίπου 1.100 εκθέτες από 39 χώρες, καλύπτοντας τους τομείς των νημάτων, υφασμάτων, τυπωμάτων, τζιν, βοηθητικών υλικών και αξεσουάρ, νέων τεχνολογιών και παραγωγής ενδυμάτων. Οι εμπορικοί επισκέπτες ανήλθαν σε 20.000 από 55 χώρες.

Οι επιχειρήσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που παρουσίασαν τα προϊόντα τους εκεί ήταν οι AGELINA, ALTERO, ARTE TESSUTO, CHIRAS, DIMIS, MAKOTEX, NIKOPLEX, UNION 3 FASHION και TELIDIS.

Στη δε έκθεση MOMAD συμμετείχαν ως εκθέτες περισσότερα από 300 brands από 18 χώρες, ενώ άλλοι 225 εκθέτες από 14 χώρες μετείχαν στην Bisutex.

Οι εμπορικοί επισκέπτες ανήλθαν σε 14.000 στην MOMAD και 8.600 στην Bisutex. Από την Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχαν έξι επιχειρήσεις και συγκεκριμένα οι: AELIA, AXEL ACCESSORIES, BLE RESORT, K7 KONSTANTINOS, PRIME FASHION και VERDE.

ΠΗΓΗ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Η μαγεία του θεάτρου, δώρο για τα παιδιά
Στα τέσσερα χρόνια υλοποίησης της πρωτοβουλίας, η Τράπεζα έχει διαθέσει περίπου 6.000 εισιτήρια για παιδιά και εφήβους, ενώ οι συμμετέχοντες, μαζί με τους συνοδούς τους, έχουν παρακολουθήσει συνολικά 128 εξαιρετικές χριστουγεννιάτικες παραστάσεις
O Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank, η Έλενα Ράπτη, Υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας
και ο Κωνσταντίνος Γλούμης, Γενικός Γραμματέας Δημογραφικής & Στεγαστικής Πολιτικής
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Ο προϋπολογισμός για το καλωδιακό τμήμα της διασύνδεσης ανέρχεται σε 1,35 δισ. ευρώ και η ανάθεση του έργου θα πραγματοποιηθεί με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά
Ο ΑΔΜΗΕ προκηρύσσει τον διαγωνισμό για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω
Τράπεζα Πειραιώς: Από σήμερα σε διαπραγμάτευση οι 1,23 δισ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο Αθηνών
Στην κύρια αγορά του ΧΑ επέστρεψε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς, με τον CEO να χτυπά το καμπανάκι της έναρξης της συνεδρίασης, σηματοδοτώντας τη μετάβαση σε μια νέα εποχή για τον Όμιλο
Το logo της Τράπεζας Πειραιώς