Το πολυνομοσχέδιο έχει επεξεργαστεί το υπουργείο Υποδομών και μεταξύ «προικοδοτεί» την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 50 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο μέχρι το 2019, ενώ προχωρεί στην υπογραφή 10ετούς σύμβασης με την Rosco για τη συντήρηση τροχαίου υλικού.
Παράλληλα στο ίδιο νομοσχέδιο καθορίζεται τέλος για ΑΜΕΑ για κάθε επιβάτη που αναχωρεί από ελληνικά αεροδρόμια, ενώ δίνεται η δυνατότητα για παραχώρηση του έλεγχου του κομίστρου στον ΟΑΣΘ και στα ΚΤΕΛ από ιδιώτες.
Επίσης εξομοιώνονται τα πρόστιμα αλλοδαπών και ελληνικών φορτηγών σε περίπτωση παραβάσεων, ενώ ορίζεται διαβάθμιση των ποινών ανάλογα τη σοβαρότητα του παραπτώματος.