Οικονομία

“Ψηφίζουν” συνοικιακά κρεοπωλεία

7 στους 10 Έλληνες εξακολουθούν να ψωνίζουν κρέας από...
 
 

τα συνοικιακά κρεοπωλεία. Οι άλλοι 3 εμπιστεύονται τα σουπερμάρκετ. Μάλιστα η τάση αυτή είναι ανοδική, αν και όλο και περισσότερες νοικοκυρές περιορίζουν τις αγορές προϊόντων κρέατος, λόγω κρίσης.

Κυριότερο κριτήριο γιά την επιλογή κρέατος είναι η ποιότητα (74,6%) και ακολουθούν τα κριτήρια της προέλευσης 9,6%, της γεύσης 5,7% και της τιμής 3,4%, όπως δείχνει έρευνα της GΡΟ για το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Κατά την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, οι Έλληνες διαθέτουν για κρέας περίπου το 22% των μηνιαίων δαπανών τους για τρόφιμα, ενώ 8 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν κρέας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και 3 στους 10 περισσότερες από τρεις φορές. Όσο για την προέλευση του κρέατος που καταναλώνεται, πάνω από το 70% είναι εισαγωγής και μάλιστα με αυξητικές τάσεις, παρά το γεγονός ότι η συνολική αγορά θεωρείται στάσιμη.

 
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Η Alpha Bank εισάγει το πλαίσιο πράσινων ομολόγων με στόχο την επίσπευση των πρωτοβουλιών βιώσιμης χρηματοδότησης
Το νέο Πλαίσιο στοχεύει να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση επενδυτών σε πράσινα ομόλογα παρέχοντας σαφή πορεία για άντληση κεφαλαίων που θα διατίθενται σε έργα με σημαντικά ρητά περιβαλλοντικά οφέλη
Κατάστημα της Alpha Bank