Χρηστικά

Δίμηνη παράταση στο πλαφόν περιθωρίου κέρδους σε τρόφιμα και καύσιμα

Το μέτρο κατά της ακρίβειας επρόκειτο να λήξει στις 30 Απριλίου

Παράταση για δυο μήνες για το πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους στα τρόφιμα και καύσιμα ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Όπως είπε ο Παύλος Μαρινάκης, αναφορικά με το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους που έχει σκοπό την συγκράτηση των τιμών τροφίμων και καυσίμων, «θα δοθεί παράταση για δυο μήνες και ο λόγος είναι ότι σε ένα από τα επόμενα υπουργικά θα έχουμε εισηγήσεις από το αρμόδιο υπουργείο για την αγορά και την λειτουργία του ανταγωνισμού. Θα δοθεί παράταση για τους δυο επόμενους μήνες και σχετική ανακοίνωση θα γίνει από τον κ. Θεοδωρικάκο».

Υπενθυμίζεται πως η αρχική απόφαση για το πλαφόν είχε ληφθεί στο πλαίσιοο αντιμετώπισης της ακρίβειας μαζί με ένα πλέγμα μέτρων για την προστασία των καταναλωτών από τον πληθωρισμό, ιδιαίτερα των τροφίμων. Βάσει του προγραμματισμού, το μέτρο επρόκειτο να λήξει στις 30 Απριλίου, αλλά με την νέα παράταση θα διαρκέσει έως το τέλος Ιουνίου.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Ελεύθεροι επαγγελματίες: Έρχονται διευκολύνσεις για τον φορολογικό επαναπατρισμό τους
Η παρέμβαση κρίνεται αναγκαία έπειτα από ενστάσεις εκατοντάδων δικαιούχων, που, ενώ είχαν επιστρέψει στη χώρα, δεν είχαν προλάβει να «κλειδώσουν» εγκαίρως την ένταξή τους στο πλαίσιο
A person using a laptop 5
Ψηφιακό πελατολόγιο: Γιατί αντιδρούν οι επιχειρηματίες – Απίθανη η απόσυρση του μέτρου με φοροδιαφυγή 65% στον κλάδο των αυτοκινήτων
Πριν καν καταστεί υποχρεωτικό το μέτρο (από την 1η Ιουλίου), η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ) κάνουν λόγο για περίπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς και για κενά και εμπλοκές στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
Tax deduction planning concept 2