Site icon NewsIT
22:48 Κυριακή 12 Απριλίου 2015

Δύο δισ. μαύρο χρήμα κυνηγά το ΥΠΕΘΑ!

Στο κυνήγι “μαζέματος” του μαύρου χρήματος από τις μίζες βρίσκεται η κυβέρνηση. Κυρίως από τα εξοπλιστικά.

Με “εργαλείο” την Δικαιοσύνη η οποία “εκκαθαρίζει” με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα όλες τις “περίεργες συμβάσεις” η κυβέρνηση φιλοδοξεί να συγκεντρώσει ακόμη και 2 δις ευρώ . 

Ποιες είναι οι συμβάσεις και πόσα χρήματα αναμένει να πάρει η πίσω η κυβέρνηση από κάθε μία στο  Onalert.gr

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version