Τα στελέχη της ΛΑΕ συνομίλησαν με εργαζόμενους και ασθενείς του νοσοκομείου.
Το κλιμάκιο της ΛΑΕ τούς ανέφερε πως οι μνημονιακές πολιτικές διαλύουν τη Δημόσια Υγεία και ότι η ΛΑΕ αγωνίζεται για ένα δημόσιο και καθολικό σύστημα Υγείας, που θα βασίζεται στην πρόληψη, την πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας, το ανθρώπινο δυναμικό και την επαρκή και ποιοτική παροχή υπηρεσιών σε όλους όσους ζουν και εργάζονται στη χώρα, ασφαλισμένους και ανασφάλιστους και, κυρίως, στους πιο πολύ πληττόμενους από τα μνημόνια της λιτότητας.
