Site icon NewsIT
18:58 Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Κλιμάκιο της Λαϊκής Ενότητας στον “Ευαγγελισμό”

Κλιμάκιο στελεχών της ΛΑΕ, με επικεφαλής τον Δημήτρη Στρατούλη, μέλος της Πολιτικής Γραμματείας, και Σωτήρη Μάρταλη, μέλος του Τμήματος Εργατικής Πολιτικής, πραγματοποίησε σήμερα περιοδεία και συγκεντρώσεις στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός".

Τα στελέχη της ΛΑΕ συνομίλησαν με εργαζόμενους και ασθενείς του νοσοκομείου.

Το κλιμάκιο της ΛΑΕ τούς ανέφερε πως οι μνημονιακές πολιτικές διαλύουν τη Δημόσια Υγεία και ότι η ΛΑΕ αγωνίζεται για ένα δημόσιο και καθολικό σύστημα Υγείας, που θα βασίζεται στην πρόληψη, την πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας, το ανθρώπινο δυναμικό και την επαρκή και ποιοτική παροχή υπηρεσιών σε όλους όσους ζουν και εργάζονται στη χώρα, ασφαλισμένους και ανασφάλιστους και, κυρίως, στους πιο πολύ πληττόμενους από τα μνημόνια της λιτότητας.
 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version