Με έμφαση στις θετικές ειδήσεις που θα δίνουν προοπτική αλλά και άμεσες λύσεις σε καθημερινά, χρόνια προβλήματα, η στρατηγική της κυβέρνησης. Με στόχο τη δημοσκοπική ανάκαμψη, κι ενώ απομένουν το πολύ δύο χρόνια έως τις εθνικές εκλογές, το Μέγαρο Μαξίμου επενδύει σε αυτή τη στρατηγική, ενώ σημαντικό χρονικό ορόσημο είναι ο Σεπτέμβριος και η ανακοίνωση του νέου πακέτου στήριξης από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στη ΔΕΘ, που θα αφορά πρωτίστως τη μεσαία τάξη.
Σήμερα, η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ειδική εκδήλωση στο Μέγαρο Μαξίμου, θα παρουσιάσουν την Εθνική Στρατηγική για την Πρόληψη και την Αντιμετώπιση της Βίας και της Παραβατικότητας των Ανηλίκων, μία μεγάλη «μάστιγα», που παίρνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Την Παρασκευή δε, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συνεχίζοντας τις εξορμήσεις στην περιφέρεια, θα επισκεφτεί την Κρήτη, όπου θα πέσουν οι υπογραφές για τον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού (ΒΟΑΚ), ένα πολύπαθο έργο που περιμένουν χρόνια οι πολίτες της Κρήτης να ολοκληρωθεί, καθώς ο φόρος αίματος από τροχαία είναι μεγάλος.
Ο δημοσκοπικός «πήχυς» του 32%
Οι δημοσκοπήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητα την προηγούμενη εβδομάδα – οι πρώτες μετά την ανακοίνωση των μέτρων για συνταξιούχους και ενοικιαστές – σκόρπισαν συγκρατημένα χαμόγελα σε Μαξίμου και Πειραιώς.
Η επιδίωξη είναι το φθινόπωρο, μετά και τη ΔΕΘ, η ΝΔ να έχει αυξήσει τις δημοσκοπικές της επιδόσεις κατά τουλάχιστον τέσσερις μονάδες και στην εκτίμηση ψήφου να έχει προσεγγίσει το 31 – 32%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το «στοίχημα» της ασφάλειας στον σιδηρόδρομο
Στο κυβερνητικό επιτελείο, είναι εδραία η εκτίμηση ότι καθοριστικό ρόλο θα παίξει και η υπόθεση Τέμπη και ασφάλεια τρένων.
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μετά την ανακοίνωση του νέου νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο, έχει μπροστά του το “στοίχημα” της έγκαιρης και αποτελεσματικής εφαρμογής όσων εξήγγειλε για την ασφάλεια στα τρένα.
«Θα κριθούμε από το πως θα προχωρήσουμε στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση του ΟΣΕ» δηλώνουν αρμόδιες πηγές του υπουργείου Μεταφορών, με τον Κ. Κυρανάκη να έχει δηλώσει ότι «η ασφαλής γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2026».
Ο ρόλος της απόδοσης των ευθυνών στον Κώστα Καραμανλή
Κομβικός θα είναι και ο ρόλος της απόδοσης των όποιων ποινικών ευθυνών για την τραγωδία των Τεμπών, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 57 συνάνθρωποι μας, κυρίως νέοι.
Όπως εκτιμούν και «γαλάζια» στελέχη είναι σημαντικό να πειστεί η κοινή γνώμη ότι το κυβερνών κόμμα θα αξιολογήσει σωστά τις ποινικές ευθύνες που θα αποδώσει στον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, με βάση τη δικογραφία που έφτασε πρόσφατα στη Βουλή.
Είναι πλημμεληματικού ή κακουργηματικού χαρακτήρα;
Η επιβεβαίωση και από τη Δικαιοσύνη (Δικαστικό Συμβούλιο) της ορθότητας του κατηγορητηρίου, πάνω στο οποίο θα ζητηθεί η παραπομπή του Κ. Καραμανλή σε Προανακριτική Επιτροπή, και στη συνέχεια από τη Βουλή στον φυσικό δικαστή, θα έχει σημαίνοντα ρόλο για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης από τους πολίτες.
Όμως, την ίδια ώρα, θα κριθεί και η αξιοπιστία όχι μόνο της ΝΔ αλλά και των υπόλοιπων κομμάτων, συνολικά του πολιτικού κόσμου, καθώς το τελευταίο που επιθυμούν οι πολίτες είναι καπηλεία της τραγωδίας για πολιτικά οφέλη.