Ένταση στην ΑΕΚ! Στο ξενοδοχείο οι οπαδοί – Τα “έχωσαν” στους παίκτες
Η ΑΕΚ έχασε ένα... δικό της ντέρμπι κόντρα στον Παναθηναϊκό και το "κλίμα" στο εσωτερικό της δεν είναι καθόλου καλό, με τους οπαδούς να επισκέπτονται και τους παίκτες στο ξενοδοχείο για να τους τα "χώσουν".