Θεσσαλονίκη: Θησαύριζαν παριστάνοντας τους υπαλλήλους της ΔΕΗ
Κοσμήματα, χρυσαφικά και τιμαλφή, εκτιμώμενης αξίας 170.000 ευρώ, αλλά και μετρητά ύψους 6.000 ευρώ, περιλαμβάνει η "λεία" συμμορίας, τα μέλη της οποίας, προσποιούμενα υπαλλήλους της ΔΕΗ, έμπαιναν σε σπίτια ηλικιωμένων στη Θεσσαλονίκη και έκλεβαν ό,τι πολύτιμο έβρισκαν.