Ολυμπιακός – Ατρόμητος 0-1 ΤΕΛΙΚΟ – “Κράξιμο” από τους “ερυθρόλευκους” φιλάθλους
Ο Ατρόμητος έκανε το "μπαμ" στο "Καραϊσκάκης". Οι Περιστεριώτες έφυγαν αλώβητοι από το Φάληρο, επικρατώντας με 1-0 του Ολυμπιακού, χάρη σε γκολ του Κιβρακίδη στο 59'.