Καρατομήθηκε ο Διοικητής του Β' Τμήματος Αυτοκινητοδρόμων Αττικής, μετά το χάος στην Εθνική Αθηνών - Λαμίας
Χθες η Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας έμεινε κλειστή για ώρες, λόγω της κακοκαιρίας, με αποτέλεσμα την τεράστια ταλαιπωρία των οδηγών.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αργά το βράδυ της Δευτέρας έδωσε εντολή στους αρμόδιους υπουργούς Καραμανλή και Χρυσοχοΐδη να διερευνηθούν τα αίτια.
Η ανακοίνωση της Νέας Οδού.