- Καταγγελίες ότι ο καθηγητής του ΤΕΙ Σερρών “έκοβε” φοιτήτριες που του “γυάλιζαν” για να τις ρίξει στο κρεβάτι
- Το φροντιστήριο και η “ταρίφα” των 250 ευρώ για να περάσουν οι φοιτητές το μάθημά του
- Πως στήθηκε η παγίδα στον καθηγητή από την υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων και τα απίστευτα ποσά που βρέθηκαν
Γιατρός που κατέχει θέση διευθυντή στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου Κρήτης τέθηκε σε αργία μετά την καταδικαστική απόφαση του δικαστηρίου για δωροδοκία.
Η σύλληψη του υπαλλήλου της Διεύθυνσης Μεταφορών Μεσσηνίας έγινε θέμα συζήτησης στην Καλαμάτα. Ο υπάλληλος δεν φανταζόταν με τίποτα τα όσα θα ακολουθούσαν...
Την εισβολή μελών του σε γραφείο γιατρού, τον οποίο κατηγορούν πως παίρνει "φακελάκι", στο αντικαρκινικό νοσοκομείο Πειραιά "Μεταξά" ανακοίνωσε ο Ρουβίκωνας.
Ανακοίνωσε εξέδωσε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών με την οποία καταδικάζει το "φακελάκι", με αφορμή τις αποκαλύψεις και την αποπομπή των δύο μαιευτήρων των νοσοκομείων "Έλενα" και "Αλεξάνδρα".
- Τα φακελάκια στην Ελλάδα καλά... κρατούν
- Γιατρός ο οποίος εργαζόταν σε δημόσιο νοσοκομείο ζήτησε 400 ευρώ φακελάκι για να κάνει ένα χειρουργείο
- Η 35χρονη ασθενής προχώρησε σε καταγγελία και έτσι αποκαλύφθηκε η "δράση" του 65χρονου
- Πάνω του βρέθηκαν ακόμη τρία φακελάκια - Το ποσό έφτανε τα 1750 ευρώ
Ποινική δίωξη για δωροληψία ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης σε βάρος γιατρού του νοσοκομείου «Παπαγεωργίου», που συνελήφθη με την κατηγορία του χρηματισμού. Προηγήθηκε καταγγελία γυναίκας, σύμφωνα με την οποία, ο κατηγορούμενος μαιευτήρας-γυναικολόγος αξίωσε από την ίδια 1000 ευρώ για τοκετό που έκανε το προηγούμενο διάστημα στο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Την συνένωση των δικογραφία και την διενέργεια έρευνας που αφορούν τις "επιθέσεις" της αναρχικής ομάδας Ρουβίκωνας, για τις οποίες δεν υπάρχουν συλλήψεις, ζήτησε με παραγγελία της, η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου-Βασιλοπουλου.
- Εισβολή στο γραφείο διευθυντή κλινικής στον Ευαγγελισμό έκανε ο Ρουβίκωνας
- Τον κατηγόρησαν πως παίρνει φακελάκια από ασθενείς
- Tον απείλησαν πως αν το ξανακάνει, θα του κόψουν το χέρι
- Την άλλη φορά δεν θα σε πετύχουμε στο νοσοκομείο, εδώ σεβόμαστε το χώρο, λένε
- Δείτε το video με όλο το διάλογο
Σε φυλάκιση 10 μηνών καταδικάστηκε γιατρός, επειδή ζήτησε «φακελάκι» 600 ευρώ, προκειμένου να παρακαμφθεί, προς όφελος ασθενούς, η λίστα αναμονής στην Ουρολογική Κλινική του νοσοκομείου «Άγιος Δημήτριος» της Θεσσαλονίκης.
Επ’ αυτοφώρω συνελήφθη χθες, γιατρός του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης να λαμβάνει χρηματική αμοιβή που φέρεται να ζήτησε, για να χειρουργήσει νοσηλευόμενου ασθενή.
Πριν προλάβει να πάρει στο χέρι του το φακελάκι ο γιατρός βρέθηκε με χειροπέδες στα χέρια. Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας πρόκειται για γιατρό του νοσοκομείου ΚΑΤ.