Μετά την τιμωρία του ΠΑΟΚ με αφαίρεση βαθμών για τα όσα έγιναν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα, ο Γιώργος Σαββίδης πίκαρε τους φίλους της ΑΕΚ.
Το αίτημα της ΑΕΚ προς τον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιώργο Βασιλειάδη, για διακοπή του πρωταθλήματος, σχολιάστηκε από τον Γιώργο Σαββίδη. Ακολούθησε η απάντηση από τον υπεύθυνο Τύπου της Ένωσης.
Δημιουργείται μια... εκρηκτική ατμόσφαιρα. Το ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός κρίνει πολλά στη “μάχη” του τίτλου και οι δυο πλευρές έχουν προχωρήσει σε “πόλεμο” δηλώσεων, μετά την παρέμβαση των “ερυθρόλευκων” για τα όσα συνέβησαν στο ΠΑΣ Γιάννενα – ΠΑΟΚ.
Ο Γιώργος Σαββίδης σχολίασε όσα ειπώθηκαν από την πλευρά των ανθρώπων του Ολυμπιακού, στο περιθώριο της παρουσίασης του Όσκαρ Γκαρθία. Ακολούθησε και καυστικό σχόλιο από τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ.
Γεμάτες... ΠΑΟΚ οι ευχές του Γιώργου Σαββίδη, για το νέο έτος. Δύναμη σε όλη την ομάδα, προκειμένου να πάρει αυτό που της αξίζει, τόνισε το μέλος του Δ.Σ. του “δικέφαλου του βορρά”.
Μπορεί ο ΠΑΟΚ να ηττήθηκε σε ένα ακόμα εκτός έδρας ματς στη Superleague, δείχνοντας μια κακή αγωνιστική εικόνα κόντρα στην ΑΕΚ, παρόλα αυτά ο ο Γιώργος Σαββίδης θέλησε να διαψεύσει της φήμες για... θέμα προπονητή στους Θεσσαλονικείς.
Ο Γιώργος Σαββίδης "χτύπησε" στο instagram, μετά την ήττα του ΠΑΟΚ από την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Με ξεκαθάρη ειρωνική διάθεση, ο γιος του ισχυρού άνδρα του Δικέφαλου του Βορρά μοίρασε... συγχαρητήρια σε παίκτες και Λουτσέσκου.
O Γιώργος Σαββίδης μετά το ματς ενημέρωσε ότι το αποτέλεσμα του ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ ήταν δίκαιο και απάντησε για το πάνό κάτα της οικογένειάς του.
Ο ΠΑΟΚ αντιμετωπίζει τον Ολυμπιακό στο "Γ. Καραϊσκάκης", στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Superleague. Δεν ακολούθησαν την αποστολή ο Ιβάν Σαββίδης κι ο γιος του, Γιώργος.
Ο Γιώργος Σαββίδης αναφέρθηκε στις κινήσεις που κάνει ο ΠΑΟΚ, για τη δημιουργία του νέου του γηπέδου και έστειλε... μήνυμα στους οπαδούς του “δικέφαλου του Βορρά”.
Στην τελική της ευθεία μπήκε η μετεγγραφή του Ομάρ Ελ Καντουρί στον ΠΑΟΚ. ΟΜαροκινός έφτασε στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα της Τρίτης (22/08) εκεί όπου τον υποδέχθηκαν οι άνθρωποι του “δικέφαλου του Βορρά”.
Τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος οπαδού του ΠΑΟΚ εξέφρασε ο Γιώργος Σαββίδης. Το μήνυμα του γιου του Ιβάν Σαββίδη στο instagram.