Καλαμάτα: Γυναίκα πέταξε… καρέκλα σε αστυνομικό!
Λίγο μετά τις 11 το πρωί του Σαββάτου στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας, μια γυναίκα στην προσπάθεια της να αποφύγει αστυνομικό έλεγχο, πέταξε σε αστυνομικό που επιχείρησε να την πλησιάσει μια καρέκλα από καφετέρια της πλατείας.