“Έκλεισε” η συνάντηση Μητσοτάκη – Τραμπ στον Λευκό Οίκο!
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει τετ α τετ με τον Ντόναλντ Τραμπ, στον Λευκό Οίκο.
Πιθανώς να προηγηθεί συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Κρίσιμες συναντήσεις σε... κρίσιμο timing, λόγω της τουρκικής προκλητικότητας.