Παναθηναϊκός – Ξάνθη: Έριξαν τους “πράσινους” από την κορυφή οι Ακρίτες! Σπουδαίο διπλό
Ζαλίστηκε... στην κορυφή! Ο Παναθηναϊκός είχε την ευκαιρία να παραμείνει για ακόμα μία αγωνιστική στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, αλλά την πέταξε στα σκουπίδα. Πραγματοποιώντας πολύ κακή εμφάνιση, ηττήθηκε εντός έδρας από την Ξάνθη με 1-2 και "γκρεμίστηκε" από την κορυφή, στην οποία πλέον βρίσκεται ο Ολυμπιακός.