Ανακοίνωσε Ανιγκό ο Πανιώνιος!
Την έναρξη της συνεργασίας του με τον Ζοσέ Ανιγκό ανακοίνωσε ο Πανιώνιος. Ο Γάλλος τεχνικός θα εργαστεί για δεύτερη σερί σεζόν στο ελληνικό πρωτάθλημα, μιας και την περασμένη σεζόν βρέθηκε στον πάγκο του Λεβαδειακού.