Οι φαρμακοποιοί της Αττικής προσέφυγαν στο ΣτΕ
Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατέθεσε ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής κατά των αποφάσεων των υπουργών Οικονομικών και Υγείας με τις οποίες απελευθερώνεται το επάγγελμα του φαρμακοποιού με αποτέλεσμα να μπορούν να ανοίγουν φαρμακεία και ιδιώτες χωρίς πτυχίο φαρμακευτικής. Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής ζητάει να κριθούν οι επίμαχες αποφάσεις αντισυνταγματικές και παράνομες.