Το μέτρο- το οποίο ενεργοποιήθηκε στις αρχές Απριλίου- επιτρέπει στους ιδιοκτήτες οχημάτων να θέσουν και πάλι σε χρήση τα οχήματά τους για τους μήνες που επιθυμούν
Σε 31 ημέρες οι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων θα πρέπει να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019, αφού μετά από αυτή την προθεσμία θα κληθούν να πληρώσουν σημαντικά πρόστιμα που φτάνουν το ισόποσο του ύψους των τελών.