Η Ειρήνη Αγαπηδάκη λύγισε on air για τον Αχμέτ που σώθηκε χάρη στο πρόγραμμα «Προλαμβάνω»
Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας συγκινήθηκε ακούγοντας την ιστορία ενός κατοίκου από τον Έβρο που διαγνώστηκε έγκαιρα με σοβαρό καρδιαγγειακό νόσημα