Η ανάλυση της εταιρείας Axion Capital Management δείχνει ότι ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών και λήψεων, καθώς και η «αφοσίωση» στο παιχνίδι έχουν σημειώσει πτώση. Ο αριθμός των ενεργών χρηστών που ασχολούνται με το παιχνίδι σε καθημερινή βάση έχει πέσει από τα περίπου 45 εκατομμύρια στα 30, από τα μέσα του Ιουλίου. Στην έκθεση αναφέρεται επίσης, ότι τα στοιχεία αυτά θα πρέπει να «κατευνάσουν» τις ανησυχίες των επενδυτών, οι οποίοι έβλεπαν τους χρήστες να ασχολούνται περισσότερο με το Pokemon Go και λιγότερο με το Facebook, το Twitter και το Instagram.
Τέλος από την πλευρά της η Niantic (η εταιρεία που έχει αναπτύξει το παιχνίδι) σε ανάρτησή της στο Facebook, αναφέρει ότι βρίσκεται ήδη στη διαδικασία κυκλοφορίας μιας νέας ενημέρωσης για το παιχνίδι για συσκευές Android και IOS η οποία θα περιλαμβάνει ένα νέο χαρακτηριστικό με την ονομασία «Pokemon Appraisal», ενώ υπόσχεται «πολλές νέες και συναρπαστικές δυνατότητες στο μέλλον του Pokemon Go».