Το ξεκίνημά μας στη gamescom 2013 λοιπόν ήταν αρκετά δυνατό αφού είδαμε και παίξαμε PES 2014 και Assassin’s Creed IV: Black Flag, το expansion του Diablo III που ανακοινώθηκε στην συνέντευξη τύπου της Blizzard και το οποίο ακούει στο όνομα “Reaper of Souls”.
Στη συνέχεια πήγαμε στη Sony όπου είδαμε όλα τα next-gen «διαμαντάκια» της εταιρείας ενώ στο Booth της Nintendo στο οποίο και ξεναγηθήκαμε παίξαμε όλα τα παιχνίδια που έχει φέρει η εταιρεία στη gamescom δίνοντας μεγαλύτερη σημασία στο Donkey Kong Country: Tropical Freeze, το Mario Kart 8 και το Super Mario 3D World.
Το πρώτο είναι ένα τυπικό platformer σαν όλα τα προηγούμενα στη σειρά. Το δεύτερο είναι το Mario Kart που κάθε κονσόλα της Nintendo οφείλει να έχει. Το τρίτο, που είναι και το καλύτερο όλων, πρέπει να ‘ναι από τους καλύτερους τίτλους Mario που έχουν βγει ποτέ! Απίστευτα βαθύ gameplay, πληθώρα πιστών, δυνατό και προσεγμένο multiplayer και γενικώς, μετά το ZombiU, ένας δεύτερος λόγος για να επενδύσει κανείς στο σύστημα της Nintendo.
Δεν είδαμε τελικά το Dead Island 3 που περιμέναμε να δούμε από τη Deep Silver μιας και η εταιρία το μόνο παιχνίδι που παρουσίασε ήταν το Dead Island: Epidemic, ένα MOBA game βασισμένο στον κόσμο της σειράς και παράλληλα, το διασκεδαστικότερο που έχω παίξει στην κατηγορία αυτή. Το σκεπτικό του δεν χρειάζεται επεξήγηση θαρρώ αφού κάθε ομάδα (εμείς παίξαμε χωρισμένοι σε τρεις ομάδες των τεσσάρων παικτών) προσπαθεί να μαζέψει προμήθειες, να πάρει βάσεις και βέβαια να σφάξει τους αντιπάλους της. Ευχάριστη προσθήκη τα bosses για την εξόντωση των οποίων όλοι οι παίκτες, ανεξαρτήτως ομάδας, πρέπει να συνεργαστούν. Οι χαρακτήρες που ήταν διαθέσιμοι στη build του παιχνιδιού εδώ ήταν μόλις έξι (τρεις βασικά αλλά στην ανθρώπινη και τη μολυσμένη εκδοχή τους) αλλά λογικά με το λανσάρισμα (που οι άνθρωποι της Deep Silver δεν έχουν ιδέα πότε θα γίνει) λογικά θα ‘ναι περισσότεροι.
ΑΛΛΑ! Καθώς δεν μπορούσαμε να αφήσουμε το θέμα του Dead Island 3 να περάσει έτσι, συναντηθήκαμε αργότερα με τον Γκουίντο Έικμεϊερ, creative director στη Deep Silver και τη σειρά Dead Island ο οποίος φρόντισε να μας λύσει κάθε απορία! Το Dead Island 3,λοιπόν, αναπτύσσεται –και μάλιστα από την εποχή που κυκλοφόρησε το Dead Island: Riptide. Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά είναι σε καλό δρόμο. Η εταιρεία μαζεύει πολύτιμο feedback σε ό,τι αφορά το multiplayer του από το Dead Island: Epidemic ενώ δουλεύει σε κάποιες πραγματικά «φρέσκιες» ιδέες –ε, δεν μπορώ να σου πω και τα πάντα!
Εκτός όμως από το Dead Island: Epidemic είδαμε και την παρουσίαση του Dead Rising 3, του αποκλειστικού για το Xbox One ζομποπαίχνιδου της Capcom. Κατ’ αρχάς, το παιχνίδι έχει ακόμα δρόμο μπροστά του αφού η έκδοση που είδαμε υπέφερε από χαμηλό frame rate και… lag σε ορισμένες περιπτώσεις. Από εκεί και πέρα όμως, ο τίτλος εκμεταλλεύεται πλήρως τη δύναμη του Xbox One και αυτό φαίνεται από τον αριθμό των ζόμπι που υπάρχουν ανά πάσα στιγμή στην οθόνη –μιλάμε για μιλιούνια. Εννοείται πως οτιδήποτε υπάρχει στο παιχνίδι χρησιμεύει ως όπλο ενώ εντυπωσιακές είναι και οι σκηνές που εμπλέκεται αυτοκίνητο.
Οι συνδυασμοί αντικειμένων για τη δημιουργία όπλων είναι εξαιρετικά ευφάνταστοι (και πάλι συνδυάζονται τα πάντα μεταξύ τους) ενώ το κλου της παρουσίασης ήταν όταν ο παραγωγός του Dead Rising 3, Τζέισον Λέι, πήρε στα χέρια του ένα Windows tablet και χρησιμοποιώντας το ως τηλέφωνο, άρχισε να αναλαμβάνει αποστολές, θα υπάρχουν αποκλειστικές αποστολές για όσους εκμεταλλευτούν το SmartGlass με κάποιο tablet ή smartphone.
Από τη στιγμή που ήμασταν στη Microsoft δεν θα μπορούσαμε να μη ρίξουμε μια ματιά και στο Ryse: Son of Rome, μία άλλη, μεγάλη αποκλειστικότητα του Xbox One, το οποίο ήταν εξίσου εντυπωσιακό όπως και στην E3. Οι μάχες του είναι το κάτι άλλο, μοναδικά κινηματογραφικές και με πάμπολλα set pieces. Τα γραφικά ναι, είναι όσο απίστευτα φαίνονται ενώ και το gameplay δείχνει να ‘χει προοπτικές.
Οι άνθρωποι της Crytek μας μίλησαν για το multiplayer mode του τίτλου, ονόματι Gladiator. Εκεί, ο παίκτης θα βγαίνει σε μια αρένα αλά Κολοσσαίο (το οποίο συμπεριλαμβάνεται κανονικά) όπου και θα αντιμετωπίζει άλλους μονομάχους σε co-op και versus καταστάσεις. Οι μάχες θυμίζουν χορευτικά ενώ στο φινάλε τους οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να εκτελούν τους αντιπάλους –θυμήσου τα fatalities στα Mortal Kombat.
Αργά το απόγευμα κάναμε και μια βόλτα από τη Razer. όπου είδαμε όλα τα νέα προϊόντα της και η μέρα έκλεισε, με το Party για το λανσάρισμα του Infinite Crisis και μετά το Party της Ubisoft στο οποίο έγινε πα-νι-κός με καμιά πενηνταριά άτομα να παίζουν Just Dance 4 πάνω στη σκηνή, σεκιουριτάδες να χορεύουν, άτομα ντυμένοι χαρακτήρες από το “Assassins Creed” να χοροπηδάνε, μιλάμε για τρελοκομείο!
Stay tuned για να μάθεις όλα όσα θα γίνουν τη δεύτερη μέρα της gamescom
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ GAMESLIFE